RIJDEN OP WEG

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

pieter-jan1

Bericht door pieter-jan1 »

hoe zit het eigelijk net fietspaden ? mag je daar ook niet rijden (van die in het bos (wel verhard) of zo)
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

nee, behoort tot de openbare weg!!!
Timodegier

Bericht door Timodegier »

ik rij ook op openbare weg lekker boeiend, en ga nu niet zeiken blablabla ik stop tog niet
pieter-jan1

Bericht door pieter-jan1 »

waar anders? of het is openbare weg, of een veld vol gaten ... en op een circuit is geen optie ...
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

fietspad valt toch ook gewoon onder OPENBAREWEG... en in het bos mag je ook niet rijden, lijkt me erg logisch.

Lekker knullig weer dit. Enige waar je zou kunnen rijden is een circuit dat daar gelegenheid voor steld of een eigenterrein van iemand die daar dan ook toestemmig voor geeft.
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Of je vind een space shuttle uit, en je zet een zuurstof fles op je bike en gaat lekker je rondjes rijden op de maan :D :D
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
pieter-jan1

Bericht door pieter-jan1 »

ok dan, wat zijn we weer grappig .... ik kan dus nergens rijden hier in de buurt, tenzij op een landwegske (wel verhard = fietspad)
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

mensen sluit dit TOPIC GEWOON!!!! '
dit gezeik is steeds weer.............
allemaal maar zeuren dat het forum achteruit gaat :roll: waarom reageer je dan???

sorry hoor maar het is steeds hetzelfde verhaal wanneer iemand het heeft over rijden op de openbare weg!!!! :? :roll: :wink:
Plaats reactie