testbank.. hoe moet de koppeling??

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

testbank.. hoe moet de koppeling??

Bericht door bekfire »

ik wil een aantal minibikes op de testbank zetten maar hoe moet m'n koppeling dan staan?? gewoon zoals altijd of juist heel vroeg/slap afgesteld?

alvast bedankt
kit replica!
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Re: testbank.. hoe moet de koppeling??

Bericht door Lg tweewielers »

bekfire schreef:ik wil een aantal minibikes op de testbank zetten maar hoe moet m'n koppeling dan staan?? gewoon zoals altijd of juist heel vroeg/slap afgesteld?

alvast bedankt
Gewoon zoals je het hebt , op een testbank kan je zien of je koppeling goed aangrijpt aan de grafiek, dus op de bank zelf kan je goed bekijken wanneer de powerband begint en dus het aangrijppunt van de koppeling bepalen.

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Re: testbank.. hoe moet de koppeling??

Bericht door bekfire »

Lg tweewielers schreef:
bekfire schreef:ik wil een aantal minibikes op de testbank zetten maar hoe moet m'n koppeling dan staan?? gewoon zoals altijd of juist heel vroeg/slap afgesteld?

alvast bedankt
Gewoon zoals je het hebt , op een testbank kan je zien of je koppeling goed aangrijpt aan de grafiek, dus op de bank zelf kan je goed bekijken wanneer de powerband begint en dus het aangrijppunt van de koppeling bepalen.

*Lg*
bedankt..
kit replica!
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Als je nu echt gaat voor het afstellen van je motor. Dan zou je ook je koppeling wat vroeger kunnen laten aangrijpen. Dan is je grafiek beter uit te lezen.
Groots en Meeslepend!!

Officieel minibike polo drager.
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

TnTnelis schreef:Als je nu echt gaat voor het afstellen van je motor. Dan zou je ook je koppeling wat vroeger kunnen laten aangrijpen. Dan is je grafiek beter uit te lezen.
ja ik had zoiets al door want als je kijkt wanneer ze 1000cc motoren of auto's op de bank zetten doen ze het ook allebei.. of opschakelen of doortrekken in z'n hoogste versnelling...
kit replica!
Plaats reactie