losse krukas...

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ultimate
forum gebruiker
Berichten: 446
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 21:02
Locatie: Den Helder

losse krukas...

Bericht door Ultimate »

Als ik me blok heen en weer kantel dan beweegt mijn krukas heen en weer lijkt wel (1 mm)

Kan ik dat zo laten of is het toch maar zo verstandig om hem ff uit elkaar te halen ?:P
Gebruikersavatar
Ultimate
forum gebruiker
Berichten: 446
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 21:02
Locatie: Den Helder

Re: losse krukas...

Bericht door Ultimate »

Ultimate schreef:Als ik me blok heen en weer kantel dan beweegt mijn krukas heen en weer lijkt wel (1 mm)

Kan ik dat zo laten of is het toch maar zo verstandig om hem ff uit elkaar te halen ?:P
Heb net gehoord dat het normaal is als je een beetje speling hebt, dus probleem opgelost :lol:
Gebruikersavatar
lorenzo#42
forum gebruiker
Berichten: 1776
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 23:28
Locatie: Houthalen Oost (B)
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

1 mm normaal ? mijne beweegt helemaal niet bij mijn rep was dat ook maar de redden was omdat ik te dikke pakking had gestoke tussen de carters er na van zocchi ingestoken en geen probleem meer
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

power-4tuning schreef:1 mm normaal ? mijne beweegt helemaal niet bij mijn rep was dat ook maar de redden was omdat ik te dikke pakking had gestoke tussen de carters er na van zocchi ingestoken en geen probleem meer
groetjes power-4tuning
hij mag maar een kant in een BEETJE speling hebben ik geloof omhoog en omlaag...
had het bij me scooter ook :roll:

waarschijnlijk zijn je krukas LAGERS dan versleten
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Hij heeft het erover dat zijn krukas in zijn carters beweegt.

Wat jij bedoeld is speling op je drijfstang. Je mag geen speling hebben omhoog en omlaag, wel van links naar rechts.

(geen speling bestaat niet anders kan het niet draaien, maar jullie snappen mijn punt)
Groots en Meeslepend!!

Officieel minibike polo drager.
Plaats reactie