bougie

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
ricardo92

bougie

Bericht door ricardo92 »

Hey,

Waar kan ik een bougie halen gewoon bij de fietsen winkel?
want *geen sponsor* is duur met verzend kosten
7,- nieuwe bougie + 6,50,- verzendkosten is tog duur voor zoon miniding
kan ik niet gewoon een voor tomos gebruiken?
Gebruikersavatar
Danny
forum gebruiker
Berichten: 1272
Lid geworden op: za 16 feb 2008, 16:50
Locatie: noord-holland

Bericht door Danny »

jonge waarom maak je zoveel topic's aan
verzendkosten kan je altijd als je het lief vraagt en het in een brief past in een brief doen dus is de verzend kosten 45 cent ofzo
ricardo92

Bericht door ricardo92 »

danny van westen schreef:jonge waarom maak je zoveel topic's aan
verzendkosten kan je altijd als je het lief vraagt en het in een brief past in een brief doen dus is de verzend kosten 45 cent ofzo
jongen je mag niet offtopic gaan
als er staat het gaat over pietje
dan moet ik niet over jantje beginnen
Gebruikersavatar
Danny
forum gebruiker
Berichten: 1272
Lid geworden op: za 16 feb 2008, 16:50
Locatie: noord-holland

Bericht door Danny »

voor een tomos kan je niet gebruiken lijkt me logisch
bij de fietsenwinkel een bouchie halen klinkt niet echt logish dus ik denk niet dat het zo is en 7 euro veel komop joh maar ik hoop voor je dat je dit zelf ook wel had kunnen bedenken:S ik hoop dat er snel maatregele word genomen want ik probeer je tenminste nog te helpen omdat ik echt niks te doen heb
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

danny van westen schreef:voor een tomos kan je niet gebruiken lijkt me logisch
bij de fietsenwinkel een bouchie halen klinkt niet echt logish dus ik denk niet dat het zo is en 7 euro veel komop joh maar ik hoop voor je dat je dit zelf ook wel had kunnen bedenken:S ik hoop dat er snel maatregele word genomen want ik probeer je tenminste nog te helpen omdat ik echt niks te doen heb
hoezo klinkt dat nou niet logies? zo haal ik altijd mijn bougy's (of bij een motorzaak ofzo)

je kan gewoon een andere bougy kopen. hoeft niet persee die van minibike shop te zijn of waar dan ook. zolang je maar gewoon de goede koopt. neem je oude mee naar de winkel. zeg dat je voor deze een ngk bougy wilt.
ik weet niet wat voor een mini je hebt, maar verwacht dus een 49cctje dan kijk je wat voor type dat hun verkopen en ga je naar de brommerzaak. haalt daar een bougy met het zelfde type (is dat nou zo moeilijk???).

soms komen er echt van die stomme vragen uit hoor.

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Gebruikersavatar
Danny
forum gebruiker
Berichten: 1272
Lid geworden op: za 16 feb 2008, 16:50
Locatie: noord-holland

Bericht door Danny »

ik heb nou nog nooit een bouchie in een fietsenzaak gezien
wel fietsenzaak met brommers erin alleen dat is dan een bromshop
maar hij bedoelt een bouchie van een tomos en die zijn heel anders en ik zeg ook niet dat alleen de bouchie's van een *geen sponsor* goed zijn
maar als ze ze in een fietsenzaak hebben dan kan je ze daar halen ja:S
naja voor de rest zoek je het zelf maar uit...
ricardo92

Bericht door ricardo92 »

danny van westen schreef:ik heb nou nog nooit een bouchie in een fietsenzaak gezien
wel fietsenzaak met brommers erin alleen dat is dan een bromshop
maar hij bedoelt een bouchie van een tomos en die zijn heel anders en ik zeg ook niet dat alleen de bouchie's van een *geen sponsor* goed zijn
maar als ze ze in een fietsenzaak hebben dan kan je ze daar halen ja:S
naja voor de rest zoek je het zelf maar uit...
wij hebben een fietsen winkel met een tank station daar komt mijn broers tomos vandaan maar een gewone bougie is tog groter? en hoe kan ik weten hoeveel cc mijn mini is?
Gebruikersavatar
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker
Berichten: 2315
Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
Locatie: DenHaag

Bericht door robin_blata_b1_racer »

jou mini is een 49cc :wink:
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

ricardo... beetje logisch nadenken... bougie kun je dus kopen bij een brommer winkel. Neem je oude mee en vraag of ze die eventueel kunnen bestellen. Als dit niet kan moet je toch echt via internet gaan bestellen.

Vind dit echt geen goeie vraag. Buiten dat staat hij nog verkeerd ook!!! het gaat toch over een chinees. LET HIER AUB OP!

Voor je gaat vragen even nadenken. Dus loop naar de brommerzaak en vraag het....

Nee heb je en ja kun je krijgen!!!

grt patrick.
Gesloten