slotje

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
*minibiker*
forum gebruiker
Berichten: 397
Lid geworden op: do 03 jul 2008, 19:48
Locatie: back

slotje

Bericht door *minibiker* »

Hallo , ik ben dennis ben 13 jaar en ik kom uit emmeloord,
ik begon met een china bike gewoon ee nstandard 49 cc, toen ben ik over gegaan naar zelfbouw -->
Afbeelding

Maar ik vind de zelfbouw klassen toch niet zo leuk , ik vind het niet zo fijn rijden , nu wil ik naar een lichtere klassen gaan en ook is een keer op een kartbaan gaan rijden, ik had eerst al gezecht dat ik ging stoppen met biken , maar het is moeilijk om te stoppen ,, :( .
Nu wil ik graag weten wat goed voor mij is , Ik wil graag een lichte bike hebben Maar geen fabriek Want dat is een beetje duur .
Ik dacht aan een Blata b1 Replica maar dat is ook weer chinees ,
ik wil dan wel dat het een beetje goed is , mischien een omgebouwde chinees, dat hij wat minder snel kapot gaat ,
Minibike is voor mij een leuke hobby maar ik wil er niet teveel geld in steken een kleine 300/350 wil ik er wel insteken ,


(Mijn bike staat ook tekoop voor 150 euro , hij is gewoon standard nog niks mee gedaan , je krijgt er een bokje bij ,)

Ik zoek dus nu een lichte minibike die fijn rijd , ik heb thuis nog een polini voorvork liggen en pmt t41 banden ,


gr, Dennis






Alvast bedankt ;)
Laatst gewijzigd door *minibiker* op di 21 okt 2008, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BERT#31
forum gebruiker
Berichten: 1548
Lid geworden op: za 21 apr 2007, 12:31
Locatie: op school (breda)

Bericht door BERT#31 »

hee,

zoals je al zie een b1 replica of een polini 911.
JA het zijn wel weer chinezen maar als je nog even spaart dan kun je misschien wel een fabrieks minibike kopen.
houd het ttopic topic in de gaten zou ik zeggen.

gr. Bert
Gebruikersavatar
*minibiker*
forum gebruiker
Berichten: 397
Lid geworden op: do 03 jul 2008, 19:48
Locatie: back

Bericht door *minibiker* »

ja ik wil mischien een b1 kopen , is 250 een redelijke prijs daarvoor , ?? 2e hands ? ,
en ik wil niet dat ze zo snel kapot gaan :S ,

maar je moet toch ook een ander uitlaat doen ? zoja welke ?
en wat meot je nog meer veranderen om hem beter te laten werken enzo,


gr,
Gebruikersavatar
Barry
forum gebruiker
Berichten: 1360
Lid geworden op: za 08 mar 2008, 09:10
Minibike:: Grc RRz 12
Locatie: Schalkwijk

Bericht door Barry »

zoeken doet wondere.. 8)
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
Gebruikersavatar
BERT#31
forum gebruiker
Berichten: 1548
Lid geworden op: za 21 apr 2007, 12:31
Locatie: op school (breda)

Bericht door BERT#31 »

je kan er wel 1 hebben voor 150-175 euro deze zijn vaak standaart en is gewoon hetzelfde als nieuw.
een aangepaste met pmt en andere koppeling bijv. zullen wel net iets over de 200-250 kosten ja.

voor dat verder aanpassen. houd het gewoon zoals het is en als je wat snellers wil koop dan een fabrieks het geld wat je in de chinees steekt krijg je er nooit voor terug. Maar dit is mijn mening.

gr. Bert
Gebruikersavatar
*minibiker*
forum gebruiker
Berichten: 397
Lid geworden op: do 03 jul 2008, 19:48
Locatie: back

Bericht door *minibiker* »

ok
Plaats reactie