carburateur butterfly ?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

mucahid
forum gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 19:35

carburateur butterfly ?

Bericht door mucahid »

hallo,

Ik heb een dellorto imi maar hij lekt steeds dus ben ik van plan om een buttertlij carburateur te kopen maar ik weet niet welke luchtfilter erop moet want ik weet de bevestingings diameter niet? En bij minibikestunters is de butterfly kit 60 euro en mij *geen sponsor* 30 wie weet wat het verschil is ?

Alvast bedankt !!!
Gebruikersavatar
Jesse van Sprang
forum gebruiker
Berichten: 365
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 15:01
Locatie: Stolwijk/Gouda

Bericht door Jesse van Sprang »

Heb je je dellortho wel goed aangesloten en probeer eens een strakker slangenklemmetje voor je benzinekabel. Want het standaard klemmetje klemt hem niet goed vast.
Minicrosser Project: [url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=27783[/url]
Gebruikersavatar
bram_015
forum gebruiker
Berichten: 1244
Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 11:52
Locatie: Vlaams Brabant (België) Coolste jongen: RICHARD!!!

Bericht door bram_015 »

wat jesse zei was bij mij ook het geval,dus check dat even,alleen,bij mij was een strakker slangenklem geen optie,dus heb rond die nippel plakband gedaan,zodat men leidinkje er strakker omheen ging en dan de slangenklem(die er al op zat) er terug op gezet,(maat 9)

Gr, :wink:
Hardstyle is Lifestyle!
mucahid
forum gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 19:35

Bericht door mucahid »

En bij minibikestunters is de butterfly kit 60 euro en mij *geen sponsor* 30 wie weet wat het verschil is ?
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

zal er vast bij staan?
Gebruikersavatar
bram_015
forum gebruiker
Berichten: 1244
Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 11:52
Locatie: Vlaams Brabant (België) Coolste jongen: RICHARD!!!

Bericht door bram_015 »

mucahid schreef:En bij minibikestunters is de butterfly kit 60 euro en mij *geen sponsor* 30 wie weet wat het verschil is ?
bij *geen sponsor* moet je dieretourleding(systeem?) er nog bij kopen,bij ms zal die er al bij zijn.

Gr, :wink:
Hardstyle is Lifestyle!
mucahid
forum gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 19:35

Bericht door mucahid »

ik denk niet dat het verschil 30 euro is omdat er geen retourleiding meegeleverd wordt. Bij allebei staat dat het een complete kit is. En welke luchtfilter heb je daarvoor nodig, wat is de diameter?
Gebruikersavatar
bram_015
forum gebruiker
Berichten: 1244
Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 11:52
Locatie: Vlaams Brabant (België) Coolste jongen: RICHARD!!!

Bericht door bram_015 »

mucahid schreef:ik denk niet dat het verschil 30 euro is omdat er geen retourleiding meegeleverd wordt. Bij allebei staat dat het een complete kit is. En welke luchtfilter heb je daarvoor nodig, wat is de diameter?
de laatste keer dat ik er op had gezkeken moest die retour er bij gekocht worden. en nog: tussen *geen sponsor* en minibikestunter zitten op sommige onderdelen veel prijsveschil,terwijl het wel de zelfde onderdelen zijn. bijv een membraam bij *geen sponsor* kost 120 denk k en bij ms 99,dusja... soms hebben ze er grote verschillen opzitten...

hoe dan ook,butterfly is butterfly he..,dus op de carb zelf is er geen verschil

:wink:
Hardstyle is Lifestyle!
Gebruikersavatar
BERT#31
forum gebruiker
Berichten: 1548
Lid geworden op: za 21 apr 2007, 12:31
Locatie: op school (breda)

Bericht door BERT#31 »

wie koopt er dan ook een membraam dat even duur is al heel zijn minibike... Maar dat is hier al lang bekend dat *geen sponsor* wat duurder is met de meeste onderdelen.
mucahid
forum gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 19:35

Bericht door mucahid »

het gaat hierom een butterfy carbureteur kit die bij minibikestunter 59.99 is en bij *geen sponsor* 29.95. Ik wou vragen wat het verschil is? mist het een onderdeel etc. En welke luchtfilter moet er op ? welke diameter heeft de bitterfly?
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Bericht door minipower »

niks, ik zou alleen wel een dellortho imi nemen :wink:
Keep the forum alive =D>
mucahid
forum gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 19:35

Bericht door mucahid »

Die heb ik ook maar hij lekt steeds uit z'n vlotterbakje :? . Dus wou ik een butterfly nemen. En wat is de diameter van de butterfly om een luchtfilter te plaatsen?
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Bericht door minipower »

als je weet hoe een imi carb werkt blijven ze werken :wink: aansluiting van een butterfly zou wel 40mm zijn :wink:
Keep the forum alive =D>
mucahid
forum gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 19:35

Bericht door mucahid »

hoe werken de imi's dan? Ik heb hem helemaal schoongemaakt meerdere malen. En dan nog om de vlotterbakje vloeibare pakking gedaan hij lekt nog steeds ? hoe moest ik het dan maken?
Gebruikersavatar
bram_015
forum gebruiker
Berichten: 1244
Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 11:52
Locatie: Vlaams Brabant (België) Coolste jongen: RICHARD!!!

Bericht door bram_015 »

mucahid schreef:hoe werken de imi's dan? Ik heb hem helemaal schoongemaakt meerdere malen. En dan nog om de vlotterbakje vloeibare pakking gedaan hij lekt nog steeds ? hoe moest ik het dan maken?
check je benzineslang eens.
check je benzineslang NOG eens,het lijkt dat die goed vast zit,maar kap je tank vol,en check héél je carb goed,op het eerste zicht lijkt het dat die uit de vlotter loopt,maar daarom is het nog niet zo,

Gr, :wink:
Hardstyle is Lifestyle!
Plaats reactie