Minicrosser opvoeren

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Mcr
nieuwe gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 19:20
Locatie: Nieuwegein

Minicrosser opvoeren

Bericht door Mcr »

Ik heb een vraagje?
Hoe Voer ik mij minicrosser op :?:
Ik hoorde al met een andere uitlaat maar is er niet iets anders.
Mvg :wink:
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Bericht door minipower »

is genoeg op het forum over te vinden met de zoek functie hier boven, maar goed, sneller ga je ze niet krijgen, alleen trekkracht kan wel iets hoger worden maar de betere uitlaten zijn er alleen voor racertjes.
mocht je toch iets snellers willen maar een crosser willen houde zou je toch zelf iets moeten bouwen of een pit bike kopen.
mocht je wel bij de minibike's willen blijven maar bijv. een snelle racer wil is als opstap een leuke replica/goedkope fabrieks bie aan te raden.

ik neem aan dat je hier genoeg informatie mee heb.

niels
Keep the forum alive =D>
Gebruikersavatar
bram_015
forum gebruiker
Berichten: 1244
Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 11:52
Locatie: Vlaams Brabant (België) Coolste jongen: RICHARD!!!

Bericht door bram_015 »

minipower schreef:is genoeg op het forum over te vinden met de zoek functie hier boven, maar goed, sneller ga je ze niet krijgen, alleen trekkracht kan wel iets hoger worden maar de betere uitlaten zijn er alleen voor racertjes.
mocht je toch iets snellers willen maar een crosser willen houde zou je toch zelf iets moeten bouwen of een pit bike kopen.
mocht je wel bij de minibike's willen blijven maar bijv. een snelle racer wil is als opstap een leuke replica/goedkope fabrieks bie aan te raden.

ik neem aan dat je hier genoeg informatie mee heb.

niels
de snelheid was bij de mijne toch ook een stuk gestegen hoor,..
maar als ik jou was zou ik het gewoon niet doen,je geeft er meer aan uit dan dat het waart is,niet doen(is dus mijn mening)al heb ik het wel zelf gedaan..
Hardstyle is Lifestyle!
Plaats reactie