Totaal geen kracht + Probleempje achterband

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
BarryB

Totaal geen kracht + Probleempje achterband

Bericht door BarryB »

Hallo,

Ik heb hier een minibike staan die al 1,5 jaar stilstaat. Nu wil ik hem dus verpatsen omdat ik de ruimte nodig heb. Maar dan moet ik hem eerst even in orde maken. Starten deed ie meteen. Maar wanneer ik wil rijden met mijzelf erop, dan houdt hij flink in en komt niet op toeren. Houd ik de achterkant omhoog, dan komt hij wel flink op toeren. Aan de afstelling kan ik niets veranderen, of toch wel? luchtschroef bedoel ik dan.
Even voor de duidelijkheid, het is een chinees apparaat.

2e probleem, mijn achterband. Heeft nooit gelekt ofzo. Maar na een spuitbeurt van de velgen, waarbij ik de band leeg heb laten lopen, krijg ik de band niet meer hard. met de compressor geprobeerd, maar de lucht loopt er gelijk uit. iemand evt. een oplossing voor?

En nog iets, hoeveel is dit brommertje ongeveer waard, wanneer alle problemen zijn opgelost? Zit een nieuwe kappenset op, en het frame is onlangs ook nog gespoten. ziet er dus strak uit.
Gebruikersavatar
cracy frog
reclame makende gebruiker
Berichten: 1650
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Locatie: nijmegen

Re: Totaal geen kracht + Probleempje achterband

Bericht door cracy frog »

BarryB schreef:Hallo,

Ik heb hier een minibike staan die al 1,5 jaar stilstaat. Nu wil ik hem dus verpatsen omdat ik de ruimte nodig heb. Maar dan moet ik hem eerst even in orde maken. Starten deed ie meteen. Maar wanneer ik wil rijden met mijzelf erop, dan houdt hij flink in en komt niet op toeren. Houd ik de achterkant omhoog, dan komt hij wel flink op toeren. Aan de afstelling kan ik niets veranderen, of toch wel? luchtschroef bedoel ik dan.
Even voor de duidelijkheid, het is een chinees apparaat.

2e probleem, mijn achterband. Heeft nooit gelekt ofzo. Maar na een spuitbeurt van de velgen, waarbij ik de band leeg heb laten lopen, krijg ik de band niet meer hard. met de compressor geprobeerd, maar de lucht loopt er gelijk uit. iemand evt. een oplossing voor?

En nog iets, hoeveel is dit brommertje ongeveer waard, wanneer alle problemen zijn opgelost? Zit een nieuwe kappenset op, en het frame is onlangs ook nog gespoten. ziet er dus strak uit.
1 denk dat je koppeling def is evem makijken
2 je hebt met het spuiten je velg rand meegespoten dan kan hij niet meer luchtdicht afsluiten,dus even een binnenband hallen
3 waarde weet ik niet cinees is niet zoveel waard zou zeggen tussen 50 /100 euro?


grt tonny
:wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen


Afbeelding
Richard
forum gebruiker
Berichten: 895
Lid geworden op: do 21 feb 2008, 18:22
Contacteer:

Bericht door Richard »

rond de 60 euro ongeveer, dingen zijn echt niets waard :?
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
Plaats reactie