politie en prive terein

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Swolgen? :roll:
ganta

Bericht door ganta »

Swolgen ja
ergens in limburg bij tienray en broekhuizen :P
http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... r&google=1
whahaha kende het zelf ook niet;)
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Haha idd klein schijtdorpje waar niks te doen is. Maar weer ff ontopic...
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

alsje van regio kortrijk of poperinge bent wij gaan elke week (zondag van 10 tot14 uur )rijden in de karting van kortrijk of indoor van poperinge deprijs is rondt de20€ wij zijn altijdmet een schone bende :lol: wie wil kontacteer mij
Pocketje

Bericht door Pocketje »

Dan ben ik een dikke eluksvogel want als ik in de straat aant sjezen ben klaagt er niemand ze komen zelf kijken en praten met me :roll: :lol:
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

jenske schreef:ah maar ja het is wel wat luid.
kunde daar een boete van krijgen?

moet je naar een testruimte gaan om te laten meten hoeveel decibel uit je uitlaat komt als het onder de 90 is kunnen ze je nix maken.....mijn buurman werkt bij justietie en ik heb hem es gevraagt of je met minibikes wel gewoon in de achtertuin mag racen maar op straat mag het niet.... zelfde als met lucht buxen op de straat mag het niet maar in je 8ertuin wel....ze kunnen je dus helemaal nix maken....
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

jenske schreef:ah maar ja het is wel wat luid.
kunde daar een boete van krijgen?
Ze kunnen dat alleen maar geven als je bike meer als 90 decibel maakt wat zo'n ding naar mijn idee moeilijk kan halen ook al doe je alles tunen.
en als ze zeggen van je krijgt een boete voor geluidsoverlast kun je gewoon zeggen van dat ze geen meeting hebben gedaan zodat je geen boete kijgt.
slipperman

Bericht door slipperman »

daans schreef:De discussie is al zo vaak gevoerd en telkels proberen jullie excuses te vinden om het wel te doen.

Dit zijn de feiten:

Je mag niet op een parkeerterrein rijden als deze toegankelijk is voor overig verkeer.

Je mag niet op priveterrein rijden als deze toegankelijk is voor overig verkeer.

Je kunt overal weggestuurd worden ivm geluidsoverlast.

Ga je rijden op een plek dat geen kartbaan/circuit is bestaat de kans dat je bike wordt afgepakt.

Voor de rest moet je het zelf weten, onderhand weet je denk ik wel wat mag en wat niet, doe je het toch, tja dan loop je een risico.

Groeten,

Daniel
Klopt als een bus een kleine aanvulling:
Je mag dus WEL rijden bij een vriend ofzo met een grote lap grond hoeft NIET afsluitbaar te zijn als het maar prive terrein is en geen school of zoiets dergelijke.
Gast

Bericht door Gast »

steef1 schreef:
jenske schreef:ah maar ja het is wel wat luid.
kunde daar een boete van krijgen?

moet je naar een testruimte gaan om te laten meten hoeveel decibel uit je uitlaat komt als het onder de 90 is kunnen ze je nix maken.....mijn buurman werkt bij justietie en ik heb hem es gevraagt of je met minibikes wel gewoon in de achtertuin mag racen maar op straat mag het niet.... zelfde als met lucht buxen op de straat mag het niet maar in je 8ertuin wel....ze kunnen je dus helemaal nix maken....
weet je echt zeker dat je met een luchtbuks in de tuin mag 'spelen' een paar jaar geleden was dat geloof ik zo, nu moet je er zelf een vergunning voor hebben om het alleen al in bezit te mogen ebbe.

maar ach ik hoor het graag, dan ga ik me buurman effe pesten die's namelijk politieman :P
rubenfransen

Bericht door rubenfransen »

ik rij op eigen terrein op de weg mag niet
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

rubenfransen schreef:ik rij op eigen terrein op de weg mag niet
uuhm.... datum?!? :roll:
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Holyshit, mijn account leeft nog?! krijg ineens een mailtje van een of ander oeroud topic
Jah zo is het.
Plaats reactie