nieuwe minibiker

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

nieuwe minibiker

Bericht door Gast »

Hallo ben nu net nieuw op dit forum en wil graag meer weten over minibikes.

Ik kom uit friesland en een fanatieke motorrijder en mijn zinnen zijn nu gezet op een minibike en wil er een aanschaffen. wil eerst beginnen te leren en misschien kunnen jullie mij adviseren welk merk minibike ik het beste eerst kan aanschaffen om later een bike aan te schaffen om mee te racen.

ben benieuwd naar de reakties.

gr ace
Gebruikersavatar
Jeroen
forum gebruiker
Berichten: 426
Lid geworden op: vr 29 nov 2002, 20:45
Locatie: Ede NL
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Als je zeker weet dat je wilt gaan racen (NMC's bijvoorbeeld) zou ik mijn geld niet uitgeven aan een Chinees.
Ik zou dan kijken naar een nieuwe Blata, GRC, Stamas etc.
Mocht je een iets lager budget hebben kun je mijn inziens ook met een gebruikte af.

Mocht je niet weten of je het minibiken leuk vind, dan kun je een Chineese minibike proberen, leuk voor recreatief rijden, maar niet voor de NMC's. Die zijn voor "de hobby" goed te betalen.
Groeten,

Jeroen.

[url]http://www.minibike.nl[/url]
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: nieuwe minibiker

Bericht door Carlos Keutel »

ace4race schreef:Hallo ben nu net nieuw op dit forum en wil graag meer weten over minibikes.

Ik kom uit friesland en een fanatieke motorrijder en mijn zinnen zijn nu gezet op een minibike en wil er een aanschaffen. wil eerst beginnen te leren en misschien kunnen jullie mij adviseren welk merk minibike ik het beste eerst kan aanschaffen om later een bike aan te schaffen om mee te racen.

ben benieuwd naar de reakties.

gr ace
ik zou zeggen kijk een beetje rond op het forum ;) als ik jouw was zou ik met een goedkope zelfbouw beginnen als je niet al te veel geld (ong 600 euro of zo) Wil uitgeven. Deze zal niet direct vooraan rijden maar je kunt er in ieder geval nmc's me rijden. De regelementen zijn vmij ook ergens op het forum te vinden. Als je budget rond de 1200 is dan kun je voor een grc, polini of iets dergelijks gaan. Dit is allemaal wat gelijker, hier komt het vooral op rij prestaties aan. een chinees is gewoon om op parkings te rijden (of om ff te pauzeren als je net je zelfbouw hebt verkocht en een nieuwe wil gaan maken ;) )
Jah zo is het.
Gast

Re: nieuwe minibiker

Bericht door Gast »

en als je een chinees wilt kope neem dan een lucky 7 btw waaar woon je woon je een beetje in de buurt van stannaparochie voeg me dan ff toe dj_bartjeuuhhh@hotmail.com :wink:

oja btw lucky 7 modelen chineesjes dus -> www.pocketbike4u.nl en in friesland zit *geen sponsor*.nl daar zou ik niks kope behalve de tai chi wel leuk maar ook wat anderen zeide et is maar net hoe hoog je buget is (mijne was dus laag want heb lucky 7) :twisted: :P
Pocketje

NIEUWELING

Bericht door Pocketje »

hey allemaal ik ben nieuw en heb ook een websitetje met vannalles en nog wa derop op dus ga es ff kijke thx

www.freewebs.com/nxracingteam
(TIS NIE ECHT EEN RACE TEAM LOL) :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Jullie zin altijd bezig over die Lucky 7 , maar waaraan herken je een Lucky 7 ten opzichte van een gewone chinees ?
Gast

Bericht door Gast »

k woon ook in friesland en je zou als het beetje in de buurt is naar drachten kunnen gaan, daar hebben ze chinezen maar ook bike's die mee mogen doen met race's, en zeker goede service :)

www.quad-kartcentrum.nl
Gebruikersavatar
jurre46
forum gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 18:24
Locatie: Hilversum/Mantgum

Bericht door jurre46 »

guy5927 schreef:Jullie zin altijd bezig over die Lucky 7 , maar waaraan herken je een Lucky 7 ten opzichte van een gewone chinees ?
De achterbrug en de zijkant van het frame :P

mvg,

jurre
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
----------------------------------------------------
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Kijk even naar de datum van dit topic en de laatste reactie !! dit topic is zo goed als dood...
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

jurre46 schreef:
guy5927 schreef:Jullie zin altijd bezig over die Lucky 7 , maar waaraan herken je een Lucky 7 ten opzichte van een gewone chinees ?
De achterbrug en de zijkant van het frame :P

mvg,

jurre
niet te veel op oude topics reageren jurre :wink:
deed je bij ander topic ook al
Plaats reactie