Welke handschoenen zijn aan te raden?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

racechinees schreef:leer voor 39.90? kan toch niets zijn denk ik.... bij safe motors kijk je toch tegen een prijs aan van minimaal 50 euro dacht ik... en dan heb je het nog over versies zonder carbon of wat dan ook.

Maar misschien oordeel ik te snel. Iemand ervaring met deze handschoenen?
denk het niet want het is een nieuw produkt!! zijn nog niet tekoop zeiden ze, ze verwachten ze volgende week dinsdag!!
maar ze hebben wel een paar om te passen.
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb lekkere leren handschoenen zweten bijna niet!
en zitten lekker en lekker veilig
- 30€
Gast

Bericht door Gast »

patries schreef:
racechinees schreef:leer voor 39.90? kan toch niets zijn denk ik.... bij safe motors kijk je toch tegen een prijs aan van minimaal 50 euro dacht ik... en dan heb je het nog over versies zonder carbon of wat dan ook.

Maar misschien oordeel ik te snel. Iemand ervaring met deze handschoenen?
denk het niet want het is een nieuw produkt!! zijn nog niet tekoop zeiden ze, ze verwachten ze volgende week dinsdag!!
maar ze hebben wel een paar om te passen.
handschoenen en minibikepakken zijn binnen!! ga dinsdag met mijn zoontje passen welke maat we moeten hebben van minibikepak. :D
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

jah ik heb ook lkr handschoenen ook helemaal van leer zonder carbon ofzoop de knokkels zit een dubbele laag leer zweet niet en zit als gegoten ik heb ze al 5 jaar ook voor het motor rijden(achteop)
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
D_shooter

schoenen voor handen

Bericht door D_shooter »

Kheb dezelfde als kleine duivel zijn echt goede handschoentjes !
zitten goed geen koude handen ook niet tijdens het karten :D
gobert

Bericht door gobert »

ik zelf heb mn voorkeur bij mx handschoenen maar leren motorhandschoenen met kevlar of carbon knokkels zijn ook mooi op motorbeurzen als utrecht en den bosch zijn dr altijd wel aanbiedingen voor dat soort handschoenen rond de 15 euro en die zijn dat ook nog best wel mooi jammer genoeg was +/- n maand geleden in utrecht :(
greetz
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

ik had(heb) die van motix ofzo in blauw maar heb een rood pak enz, dus kocht ik maar rode handschoentjes:P iets van 20-euries zitte lkkr dus geen klachten 8)
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Ey ik moet ook nog handschoenen halen,
kan ik niet gewoon leren motor handschoenen van
15 euro bij de dump halen?
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

weetniet of jij dezelfde bedoeld, maar me ma had eerst ook leren handschoenen in de dump gehaald maar die waren oer-fcking-groot kon niet eens om me gashendel heen met dat ding :P kan beter kleine, strakka handschoentjes kopen waarmee je veel behendigheid/beweging hebt
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Ik heb precies dezelfde handschoenen als kleine duivel gekocht :)
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Xtreme schreef:Ik heb precies dezelfde handschoenen als kleine duivel gekocht :)
die zitten lekker hé? :D 8)
Xtreme

Bericht door Xtreme »

zekers :)

was gister bij multibike geweest, en ik ga dinsdag/woensdag weer :D
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

hehe onze lokale brommerboer heeft nu ook van die handschoenen in zijn zaak gehangen :roll:

had namelijk om lekker zittende race handschoenen zitten zeuren maar die had ie niet :twisted:

toen ben ik bij *geen sponsor*(.nl) geweest, heb die handschoenen gekocht, samen met knie en elleboog beschemers 8)

helm heb ik maar bij onze lokale brommerboer gehaald, vond ik namelijk wel een mooi kleurtje :wink:
Xtreme

Bericht door Xtreme »

kleine duivel.. nu wijk ik af van het topic, maar ik krijg precies
dezelfde helm als jou! Wat heb jij ervoor betaald? Ik krijg hem voor 45 euro!! :o :D
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

http://www.goedkopehelmen.nl/

ALLES voor 49.-

(per stuk dan he)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Plaats reactie