blata replica raar

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Patrickn

Bericht door Patrickn »

stel hem eerst op 20.5mm als uitgangs punt ik heb gewoon alle maten opgeschreven die ik heb geprobeerd en erbij schrijven te slap te strak goed etc, mijn koppeling staat nu op 20.5mm en weeg 67 kg

dat is de veer incl schoteltje gemeten
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

rodericky14 schreef:maar je moet je koppeling afstellen afhakelijk van je gewicht toch,zoja op hoeveel mm moet ik het dan afstellen ik weeg 60 kilo
Er is geen vaste waarde voor een bepaald gewicht.
Je moet hem gewoon naar eigen smaak afstellen.

Het uitgangspunt dat patrick gaf is goed om mee te beginnen. Maar misschien moet het wel strakker of minder strak.
Gast

Bericht door Gast »

maar moet ik hem nu dus strakker of juist losser draaien zodat hij wel oppakt ?
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Rijd ie wel weg, maar blijft de koppeling slippen en je bike komt niet op toeren, dan moet ie strakker.

Maakt ie echt heel veel toeren, maar de koppeling pakt niet eens op (je bike komt niet eens uit stilstand weg), zelfs niet bij volgas, dan losser...

Kijk hier even voor meer info:
http://www.v-racer.nl/html/koppeling.html
Gast

Bericht door Gast »

hier staat mijn koppelling mischien valt je wat op?

http://www.deluxepro.nl/P1010088.JPG
Gast

Bericht door Gast »

Als je bike tijdens het optrekken echt zwaar inhoud alsof hij veel te weinig benzine krijgt dan staat je koppeling (je veren eigenlijk) te los en als je koppeling blijft slippen dan staat de koppeling te strak.

maar hoe draai je je koppelings veren strakker dan? want staat mijne niet te losjes?
Patrickn

Bericht door Patrickn »

dat boutje wat door je veer heen loopt dan zijn imbus boutje met een kleine imbus kun je deze dus in of uitdraaien daarmee zet je de veren strakker(indraaien) en losser (uitdraaien)

maar er valt me nix bijzonders op aan je koppeling, precies dezelfde als wat ik heb
Gast

Bericht door Gast »

oke bedankt .

maar er staat als hij zwaar inhoud. maar mijne loopt helemaal niet hij komt niet op toeren hoe kan dat???
Patrickn

Bericht door Patrickn »

manustijl schreef:oke bedankt .

maar er staat als hij zwaar inhoud. maar mijne loopt helemaal niet hij komt niet op toeren hoe kan dat???
dat kan dan iets anders zijn dan je koppeling, mss benzine toevoer... loopt hij wel stationair en draait het achterwiel
Gast

Bericht door Gast »

het achterwiel draaid ook niet!! jij zei dat je nu 21.5 hebt maar hij is standaart 25 als hij op 21.5 staat zijn die hele veren ingedrukt ?
Gast

NERDIIEEEEE

Bericht door Gast »

hahah nerdie kk fikkahh geinig er zijn al !CENSUUR! veel topic over :!: :!: eerst ff kijken manugraanstijl haha :roll: :wink: :arrow:
Yamaha

Re: NERDIIEEEEE

Bericht door Yamaha »

joeystijl schreef:hahah nerdie kk fikkahh geinig er zijn al !CENSUUR! veel topic over :!: :!: eerst ff kijken manugraanstijl haha :roll: :wink: :arrow:
.....en jij bent ?
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

wie denk je wel dat je bent
Gast

Bericht door Gast »

er zit wat mis in zijn bovenkast , laat die gozer maar :roll:

maar ff ontopic!!!!!:

ik heb hem nu op 20.5 cm gedraaid. maar hij pakt hem wel zie ik maar wel laat.. ik moet het hele gas inhouden.

dus dan moet hij toch juist minder strak ?
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

maar je achterwiel draait wel of niet want ik wil ook die blata b1 replica kopen maar ik wil geen gedonder van het achterwiel draait niet.
want ls ik hem ga kopen wil ik em werkend te zien krijgen en geen gedonder thuis.
maar volgens mij moet je hem op 21 mm zetten
Gesloten