Valt altijd uit

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Thomas

Bericht door Thomas »

thomas1991 schreef:Je kan ook proberen een andere sproeier er in te zetten. De mijne hield in, en wou ook nog wel eens uitvallen. Nu heb ik er een andere sproeier ingezet. En hij loopt weer als de brandweer :wink:
Ja zal morgen eens uit elkaar halen en kijken, misschien moet ik maar eens carb. ofzo uitkuisn
Gast

Bericht door Gast »

check je sproeier miss zit alleen die verstopt dat had ik dus en bleef ma verstopt raden geen id waardoor want alles was schoon gwn grotere erin gezet en hopla alles liep weer :P
Thomas

Bericht door Thomas »

Ja maar zal eerst woensdag namiddag eens mijn benzinekabels uitkuisen, mss is het verstopt tussen benzinefiltertje en benzinetank.

Omdat de week voordat hij verstopt was is mijn benzinetankdop afgekraakt. En misschien is er een stukje in gegraakt.
Gebruikersavatar
audifreakzeeland
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: za 20 aug 2005, 20:20

Bericht door audifreakzeeland »

Bij mij valt hij ook geregeld uit ,ik heb alles nagezien en schoongemaakt .
Ik heb vandaag maar een nieuwe bobine besteld kijken of dat wat helpt.

Gr Richard
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

kleine_duivel schreef:die van mij houd ook een paar kmpu in op zijn top, scheelt een andere sproeier erg en welke had je/ heb je nu?
ik heb er nu 62 in zitten, maar mischien mag er nog een groter in :arrow: 64, maar doet moet ik nog ff testen :wink:
Gesloten