minicrosser problemen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

minicrosser problemen

Bericht door Gast »

He ik heb al een tijdje een minicrossertje maar hij start pas na 10x aantrekken ofzo en gaat vrij zwaar net of tie veel compressie heeft.Heb al een trekstarter kapot getrokken en een ijzeren erop gestoken.ik moet mijn minicrosser altijd met choke open starten anders wilt tie niet en doe ik de shoke uit valt m'n crosser uit.als m'n shoke open staat draait tie best veel toeren en op top al helemaal!hij rijdt iets van 45 op fietstellertje maar maakt wel heel erg veel toeren!kan iemand mij eens vertellen waar ik na kan kijken?er zit een orginele carburateur op en een powerfiltertje wat er ook opzat toen ik hem kocht.
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

1.bike Afstellen.
2.rocketkey kopen.
3.stationairschroef afstellen
Gast

Bericht door Gast »

ja oke maar daar begint het probleem bij jou eerste punt het afstellen.hij draait echt veel toeren kun je een aanwijzing geven waar ik het best kan kijken?Kan het aan de stand van m'n gasnaald liggen?zodat tie meer benzine krijgt en dat ik hem stationair rustiger kan afstellen zodat tie met de shoke dicht ook nog blijft draaien.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

je moet stationair goed afstellen, dat zal misschien ook helpen met starten!

verder is het belangerijk om je gasnaald eens af te stellen, want als je choke moet gebruiken heeft hij hoogstwaarscheinlijk brandstoftekort :wink:
Gast

Bericht door Gast »

oke thanks man :wink: ga ik eerst ff proberen laat wel wa weten als ik het geprobeerd heb.

Hoe kan ik trouwens een foto op deze forum zette :D ?
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

uploaden kan op www.imageshack.us :wink:
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

ww.tinypic.com dan de img link kopiëren
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

via rechtermuisknop, eigenschappen en dan de link :wink:
Gast

Bericht door Gast »

oke bedankt had eigenlijk eerst ff verder moeten kijken staat ook op de forum :D maar goed het is volgens mij gelukt.

Afbeelding

Hier ist tie dan meer foto's volgen 8)
Gast

Bericht door Gast »

Foto is niet echt super zuiver omdat tie met m'n gsm is genomen maar het is toch duidelijk 8) als ik het geprobeerd heb met m'n gasnaald zal ik wat betere foto's nemen. ook van m'n digiteller ziet er wel relaxed uit bij de lidl gekocht voor 5 euro!alleen ik snap niet tot de 35 geeft tie goed aan maar als je harder gaat slaat tie over en geeft een foute stand aan :? de ruimte tussen het magneetje en blokje is 1 mm daar kan het niet aan liggen volgens mij en m'n wielmaat heb ik ingesteld op 990 klopt ongeveer wel volgens mij.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

heb je dat gemeten?
Gast

Bericht door Gast »

ja heb ik gemeten met een waterpas op m'n band en dan met een rolmeter gemeten x 3.14

Heb de stand van m'n gasnaald veranderd hij stond op 2 van bovenaf geteld.heb um dan op 4 gezet maar dan kreeg tie te veel benzine maar starte wel vrij goed.heb um nu op 3 gezet maar dan rookt tie en af en toe valt tie weg en pak soms ook slecht op.vanaf stilstand trekt tie vrij goed maar hij start echt heel slecht!wat kan ik nu nog eens proberen?

Heeft er iemand toevallig ook geen crossertje met een powerfiltertje waar hij de afstelling van weet?

Kan het ook niet aan de sproeier in m'n vlotterbakje liggen en waar kan ik die bestellen want het is een chinese carburateur en die sproeiers kun je niet overal halen lijkt mij.
Gast

Bericht door Gast »

Kan iemand me AUB helpen wil gaan rijden :lol:
Gesloten