nieuwe technigas gp1 uitlaat loop niet zo leker

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
steefke

nieuwe technigas gp1 uitlaat loop niet zo leker

Bericht door steefke »

ik heb vandaag een nieuwe technigas gp1 uitlaat eronder gezet maar als ik gas wil geven valt hij uit. volgens mij krijgt hij te weinig benzine. weet iemand meschien het probleem???
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Heb je hem er wel op de juiste manier opgezet :?:
steefke

Bericht door steefke »

ja maar ik heb ook een rocketkey er op gezet. moet de gasnaalt niet iets lager gezet worden of een grotere sproeier????
D_shooter

Bericht door D_shooter »

rocket key is voor vroege ontsteking heb je de rocket key niet verkeert om gedaan en ik zou ff met je gasnaald testen

groetjes en succes
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Je moet ff proberen met een andere sproeier, dat zal wel helpen. En ff alles goed afstellen. Dan loopt ie weer perfect :wink:
steefke

Bericht door steefke »

bedank :D
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

aangezien jij zegt :
als je gasgeeft valtie uit
denk ik dat je je gasnaald wat hoger moet zetten

als het een probleem is met je sproeier, dan zou het het niet gelijk merken bij gas geven..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Niek

Bericht door Niek »

Justin schreef:aangezien jij zegt :
als je gasgeeft valtie uit
denk ik dat je je gasnaald wat hoger moet zetten

als het een probleem is met je sproeier, dan zou het het niet gelijk merken bij gas geven..
Dat is niet waar, zoals bij mijn bike als je (nu) gas geeft valt hij uit en gasnaald kan ik niet verstellen (butterfly) dus dan ligt het toch echt aan mijn sproeier
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Ja, maar ik heb het niet over jou en ook niet over een butterfly..
dus.. beetje onterechte tegenspraak
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
*peter*

Bericht door *peter* »

Pak een grotere sproeier en het probleem is waarschijnlijk opgelost.
gasnaald zal het niet zijn. krijgt gewoon te weinig benzine met je nieuwe uitlaat.
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

DUS KAN JE JE GASNAALD verstellen..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Niek

Bericht door Niek »

Justin schreef:DUS KAN JE JE GASNAALD verstellen..
Je probeert wel gelijk te krijgen hé.. Als je je gasnaald hoger zet zal hij echt niet veel beter gaan lopen hoor.. Dan zal hij waarschijnelijk niet eens aanslaan want dan geeft hij al beetje gas omdat als je gasgeeft gaat de gasnaald omhoog, dus als hij hoger staat gaat hij al rijden.. en dan slaat hij meteen af dus zal je hem ook niet aankrijgen en dan ligt het toch echt aan de sproeier
Gesloten