Afstellen na montage Powerfilter.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Afstellen na montage Powerfilter.

Bericht door Gast »

Ik heb laatst een powerfilter, black widow triple stage membraan en een rocketkey erop gezet. Maar bij mij info. stond dat je na de montage van een powerfilter belangrijk is om de carburateur af te stellen op het filter. Zet de sproeier naald in de gasschuif 1 of 2 standjes naar boven. maar ik heb nu alle standjes gehad en hij loopt nog niet goed. Als je het ringetje naar boven doet start hij goed en loopt goed stationair maar na wat gas geven en bij het rijden hapert die en valt ie uit en start niet echt meer. Maar aan de bougie te zien krijgt hij hier te veel benzine. En als ik hem lager zet krijgt die ook te veel benzine (aan de bougie te zien) en valt ie ook uit.

Ik hoop dat iemand de oplossing weet en mij kan helpen

Alvast bedankt,

Gerben

P.s. ik heb een Chinese immitatie.
Viper62

Bericht door Viper62 »

kleinere sproeier kopen, wat ik vreemd vind want een powerfilter laar extra lucht naar binnen en je dus een grotere sproeier moet
Gast

Bericht door Gast »

Dat vind ik dus ook raar! En daarom vroeg ik me af of het niks anders kon zijn.
Viper62

Bericht door Viper62 »

en er zit geen luchtschroef op?
Gast

Bericht door Gast »

Nee, niet dat ik weet er zitten geen andere schroeven op. Hoe zou die er dan uitzien en waar zou die dan zitten?
Gast

Bericht door Gast »

Of licht het aan het membraan?
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

Inderdaad dat zou het ook kunnen zijn.

Probeer eens je bike zonder de triple stage (dus alleen luchtfilter en rocket key en standaard membraan). Stel hem dan eerst even goed af. Als je dan daarna je triple stage monteerd, zorg dan dat het goed zit (moet je even via de zoek functie zoeken, staan genoeg topics over).
Uiteraard moet je hem dan weer een beetje afstellen.
Gast

Bericht door Gast »

Zal ik doen want was ik nu toch van plan maar nu weet ik zeker dat die al goed zit.
Gast

Bericht door Gast »

maar je hebt dus niks aan die racemembraan? Dus dat geld voor niks verneukt.
Plaats reactie