Lekkage problemen replica blata
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Denk het niet van de lagers, het kwam niet echt in draaiende delen volgens mij, gewoon direct via de kop in de waterkanalen.
En wat die pakking betreft, in mijn cilinderkop zat gewoon een rubber ring, ik heb ze gewoon bij V-racer gehaald en de oude pakking meegenomen, weet ik teminste zeker dat ik de goeie heb.
En wat die pakking betreft, in mijn cilinderkop zat gewoon een rubber ring, ik heb ze gewoon bij V-racer gehaald en de oude pakking meegenomen, weet ik teminste zeker dat ik de goeie heb.
Had precies hetzelfde, met gas geven spoot het water er direkt uit koppakking vervangen en het was over, alleen na een dag op de baan bleef hij erg warm worden en weer te lekken nu bleek dat mijn waterpomp wel draaide maar het schoepje aan de binnenkant was afgebroken van zijn asje en dus niet zijn werk deed met het gevolg de overkoker.
morgen eerst een nieuwe pakkingset, skf lagers, waterpomp keering, waterpomp lagers, en nieuw schoep asje. en dan moet het weer ok zijn.
morgen eerst een nieuwe pakkingset, skf lagers, waterpomp keering, waterpomp lagers, en nieuw schoep asje. en dan moet het weer ok zijn.
Steven
- stafke007
- forum gebruiker
- Berichten: 1012
- Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
- Locatie: Belgie - Retie
blata replica
ik ben van plan om een pocketbike te kopen, ik ken er namelijk nog niet veel van dus ik heb mss jullie hulp nodig.
ik was van plan om een blata replica te kopen, de verkopers zegden mij dat dit een zeer goede bike is.
39 cc 9 pk
watergekoelt en zo en een top van 90 per uur
maar het blijft een chineesje en dus namaak, en ik heb het daar niet zo voor.
is dit een goede bike om mee rond te crossen
kostprijsje nieuw 300 euro
ik ben er niet echt van plan om er mee op circuit mee te rijden maar gewoon mee op de baan of zo
ik heb ook in die winkel zo een naamloos merkje zien staan kostprijs 125 euro
dit heeft hij mij afgeraden omdat ketting en zo rap stuk gaat als ik er veel mee rijd en vooral optrekken en zo snelheid van dit dingetje is +- 70
maar voor gewoon mee thuis te rijden is dit dan goed genoeg?
of hebben jullie mss nog andere tips
alvast bedankt
ik was van plan om een blata replica te kopen, de verkopers zegden mij dat dit een zeer goede bike is.
39 cc 9 pk
watergekoelt en zo en een top van 90 per uur
maar het blijft een chineesje en dus namaak, en ik heb het daar niet zo voor.
is dit een goede bike om mee rond te crossen
kostprijsje nieuw 300 euro
ik ben er niet echt van plan om er mee op circuit mee te rijden maar gewoon mee op de baan of zo
ik heb ook in die winkel zo een naamloos merkje zien staan kostprijs 125 euro
dit heeft hij mij afgeraden omdat ketting en zo rap stuk gaat als ik er veel mee rijd en vooral optrekken en zo snelheid van dit dingetje is +- 70
maar voor gewoon mee thuis te rijden is dit dan goed genoeg?
of hebben jullie mss nog andere tips
alvast bedankt
Laatst gewijzigd door stafke007 op wo 24 mei 2006, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wou er nog ff aan toevoegen dat het zowiezo al niet goed is dat je water het kookpunt bereikt, Goede constante temperatuur van tussen de 50 en 75 moet je rijden. Je systeem moet je wel altijd goed ontluchten om overhitting te voorkomen en goede doorstroom te krijgen. Je cilinder hoor je met een moment tussen de 10 en 12 nm aan te draaien. Niet strakker anders heb je kans dat ie vast loopt op je tapeinden.
hey stafke.
je moet niet op de straat riden want dan ben je je bike kwijt en je geld.
de blata replica is een goede bike, maar alles kan beter ook bij een GRC ,DM,Polini,Passini.
maar het belangrijkste is het koelprobleem, je moet je koelkanalen opboren.
en zeker je remhendel vervangen door moutainbikeremhendels
je moet niet op de straat riden want dan ben je je bike kwijt en je geld.
de blata replica is een goede bike, maar alles kan beter ook bij een GRC ,DM,Polini,Passini.
maar het belangrijkste is het koelprobleem, je moet je koelkanalen opboren.
en zeker je remhendel vervangen door moutainbikeremhendels
ikzelf weet niet helemaal precies waar zitten , maar ik zou zeggen stuur Justin een Berichtje , hij kan U vertellen wat je allemaal verder moet doen.
maar las ik U was zou ik de bike nog een standaard laten , dus niet opvoeren, want ik denk dat dezebike een beetje te snel voor U is.
Veel Mini-Bike Plezier Toegewenst
maar las ik U was zou ik de bike nog een standaard laten , dus niet opvoeren, want ik denk dat dezebike een beetje te snel voor U is.
Veel Mini-Bike Plezier Toegewenst
Ik heb gehoord 8 á 9 nm, zo heb ik het gedaan en zit ook vast genoeg. ben je moet uitkijken met die chinese prul anders breken er dingen af/draaid schroefdraad dol.jordy1986 schreef:Ik wou er nog ff aan toevoegen dat het zowiezo al niet goed is dat je water het kookpunt bereikt, Goede constante temperatuur van tussen de 50 en 75 moet je rijden. Je systeem moet je wel altijd goed ontluchten om overhitting te voorkomen en goede doorstroom te krijgen. Je cilinder hoor je met een moment tussen de 10 en 12 nm aan te draaien. Niet strakker anders heb je kans dat ie vast loopt op je tapeinden.
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland