Sendai Akaido

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

JonnO^

Bericht door JonnO^ »

rodericky14 schreef:Hey Jonno je voorvork is niet van een echte sendai want die heben namelijk een kroonplaatje, je hebt de voorvork van een merkloze chinees
Zal ik jullie is wat vertellen. Ik was 1 van de eerste met een minibike gewoon voor de fun. 2 jaar geleden gekocht, toen zat er nog geen kroonplaatje op, een sierstrip zit er tegenwoordig ook vaak op maar heb ik ook niet. Heb die minibike des tijds voor 600 gekocht :$ omdat ze nog niet in waren.

Wel aikido voorvork dus maar een oude :D.
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

hoelang bestaan minibikes dan al ?
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

n jaartje of 10 denk ik..
dat moet je effe aan hank vragen, die weet dat vast wel..( of een ander iemand natuurlijk)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Is die nemeco te vertrouwen, en is die blata b1 replica een beetje goed? Is die ook chinees of niet?
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

100% te vertrouwen.
Ik ben gaan halen, De man was bij een paardrijwedstrijd van zijn dochter, maar kwam tussedoor speciaal voor ons naar huis. Hij heeft naast zijn huis een schuur/loods met minstens 100 minibikes.
De waterkoeler is prima maar moet wel het een en ander aan gedaan worden..
Chinees weet ik niet, maarja, Chinees is chinees..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Oke dan nu nog mijn ouders (en broer) :P overhalen
Gast

Bericht door Gast »

Vraagje: hoe kan het dat die blata replica maar 39 cc heeft en de rest allemaal 49?
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

dat hoeft te maken met een andere cilinder.
bijna alle watergekoelde bike standaard heeft 39 cc.
dit is de cilinderinhoud , dit betekent dus niet dat deze bike langzamer is
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

nylus schreef:je hebt replica's watergekoelt van 239,- euro. deze zijn een stuk beter en je kan ze een heel stuk verder tunen. iemand heeft dit al gedaan en is gekomen tot 10.8pk! dat haal je met die sendai akaido niet
Dit zou ik niet zomaar zeggen.
Ik denk persoonlijk dat de echte sendai akaido een stuk beter is afgewerkt dan die goedkope B1 replica van 239€

De B1 replica heeft standaard wel meer vermogen, maar ik moet de eerste van 239€ nog zien die echt die 10,8pk eruit haalt die hank/abt eruit heeft gehaald (die gebruikte namelijk niet de replica van 239€, maar een iets duurdere).
Gast

Bericht door Gast »

ik mag er geen kopen waarschijnlijk bij nemeco van mijn pa omdat hij niet onder rembours levert... :x :x :x :x
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

of misschien moet je er een bij frans halen is een vriend van mij hij woont in gouda
Gast

Bericht door Gast »

Een blata b1 replica, heb je adres/email? is vlak bij me :D kwoon in omgeving den haag
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

ik woon daar ook ergens en ben ook opzoek naar Blata B1 replica :D
Gast

Re: Sendai Akaido

Bericht door Gast »

niet doen en ook niet naar de snelheid kijken wat ze overal zeggen want ze rijden net 50 echt waar ik had ook een sendai aikido
50km/h is wel hard maar 70 rijden ze echt niet en voor 10euro meer heb je een watergekoelde..

groeten bjorntje_racing
Yankovich
forum gebruiker
Berichten: 400
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 18:12
Locatie: Nederland

Re: Sendai Akaido

Bericht door Yankovich »

bjorntje_racing schreef:niet doen en ook niet naar de snelheid kijken wat ze overal zeggen want ze rijden net 50 echt waar ik had ook een sendai aikido
50km/h is wel hard maar 70 rijden ze echt niet en voor 10euro meer heb je een watergekoelde..

groeten bjorntje_racing

Dat weten we wel. Maar de kwaliteit? Ok we weten allebei chinees!
Maar Sendai, Lucky Seven en V-Racer zijn (zover ik weet) de beste chinezen. En die Replica behoort tot merkloos chinees. (Chinees is Chinees maar er is verschil. Qua frame, voorvork etc!)
Maar met een watergekoelde kun je wel meer pk/kW uithalen volgens mij.


Ik zou zeggen beslis zelf.
Plaats reactie