minibike lekt door roze slangetje maar start nog wel

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ja ik wist wel dat de vlotter zo wertke ja, ik had dit gisteren al allemaal schoon gemaakt, want de bike stond een tijd lang stil (droog) en blijkbaar zat er nog een beetje olie in mn vlotterbak, die is verhard ofzo en zat overal, op mn vlotternaald en rond dat palletje, ik heb het allemaal goed schoongemaakt en de olie verwijdert. er zat iets rond dat palletje, een klein wit ringetje (volgens mij was het gewoon olie) en dat heb ik er ook afgehaald..

het kan zo zijn dat tijdens het schoonmaken van mn vlotternaald deze iets is verbogen, ik zal het wel ff proberen

p.s: mijn benzinetank lekt ook, niet bij mijn pakking. maar ergens anders drupt er benzine uit en tijdens het rijden komt het overal. Ik denk dat er een stukje plastic op smelt,of iets anders om het gat te dichten
Gast

Bericht door Gast »

dit probleeem had ik ook maar je bent er zo van af als je de carb even los haald en kijken of de vlotter goefd zit en of het bruggetje wat boven de vlotter zit nog goed vast zit zoniet dan is dat je probleem had ik ook

gr bob (b-bike15)
Plaats reactie