Minibike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Minibike
Hallo,
Ik heb pas een minibike gekocht, er licht een uitlaat op met dubbele demper wat heeft het voor nut ?
En nog een vraagje: ik ga proberen de bike mee tenemen op vakantie naar Turkije , maar wil weten of het verstandiger is om een powerfilter er op te gooien of het orginele luchtfilter dat zwarte kapje dus te behouden, WAnt ga op een soort van asfalt met zand door elkaar , op zo'n wegen rijden ...???
Met vriendelijke groet,
Ik heb pas een minibike gekocht, er licht een uitlaat op met dubbele demper wat heeft het voor nut ?
En nog een vraagje: ik ga proberen de bike mee tenemen op vakantie naar Turkije , maar wil weten of het verstandiger is om een powerfilter er op te gooien of het orginele luchtfilter dat zwarte kapje dus te behouden, WAnt ga op een soort van asfalt met zand door elkaar , op zo'n wegen rijden ...???
Met vriendelijke groet,
die uitlaat met dubbele demper heeft geen nut is alleen maar voor de looks.
en je kunt beter een power filter op zetten dat filtert beter nog beter is een schuim filter. maar je kunt beter helemaal niet op asfalt wegen gaan rijden waar zand op ligt dan weet ik zeker dat je gaat schuiven.
volgens mij , correct me if i'm wrong.
en je kunt beter een power filter op zetten dat filtert beter nog beter is een schuim filter. maar je kunt beter helemaal niet op asfalt wegen gaan rijden waar zand op ligt dan weet ik zeker dat je gaat schuiven.
volgens mij , correct me if i'm wrong.
you are wrong!
een powerfilter is een open filter zonder huis
das nie goed want het zand blijft erop plakken beschadigt het zeefpapier
het laat op den duur minder lucht door waardoor de vacuum hem stuk zuigt kijk maar eens op crosmotoren daar zal je niet snel een powerfilter op zien en crossauto's al helemaal niet
het best ken je het orginele luchtfilter erop laten die laat meer dan genoeg lucht door en door de vorm van het huis blijft de eventuele zand dat wordt aangezogen in het huis achter powerfilters zijn puur voor het geluid en om oer slecht ontworpen luchtfilterhuizen te vervangen en natuurlijk ruimte besparend
een powerfilter is een open filter zonder huis
das nie goed want het zand blijft erop plakken beschadigt het zeefpapier
het laat op den duur minder lucht door waardoor de vacuum hem stuk zuigt kijk maar eens op crosmotoren daar zal je niet snel een powerfilter op zien en crossauto's al helemaal niet
het best ken je het orginele luchtfilter erop laten die laat meer dan genoeg lucht door en door de vorm van het huis blijft de eventuele zand dat wordt aangezogen in het huis achter powerfilters zijn puur voor het geluid en om oer slecht ontworpen luchtfilterhuizen te vervangen en natuurlijk ruimte besparend
Bovenaan het bericht wat je gezet hebt, staat :
"Wijzig" Doe dat maar en zeg: sorry verkeerd gepost,
Vervolgens zet je het zelvde verhaaltje neer bij "paddock chinese bikes"
Welkom op het forum!
"Wijzig" Doe dat maar en zeg: sorry verkeerd gepost,
Vervolgens zet je het zelvde verhaaltje neer bij "paddock chinese bikes"
Welkom op het forum!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
mini bike 70 cc
Ik heb laatst ergens een midibike met 70cc gezien aleen ben niet goed weze kijken, die 70 cc zit er standaard op maar ik hoorde dat je daar wel zelf op moet schakelen weet iemand of dat waar is? alvast bedankt
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland