Koppeling draait door

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Koppeling draait door

Bericht door Gast »

Volgend probleem waar ik niet uitkom, me koppeling is laatst van me krukas afgeschoten en sindsdien heb ik het volgende:

Als ik me koppeling weer op me krukas druk en ik monteer me koppelingshuis en dergelijke dan slaat me koppeling niet aan. Als ik dan het koppelingshuis eraf haal om te zien hoe alles draait zie ik het volgende:

Gas geven --> Krukas draait maar koppeling blijft stil staan, koppeling heeft dus geen grip op de krukas..

Hoe kan ik dit verhelpen?
euro

Bericht door euro »

Ik denk dat je tijdens het los halen vd koppeling het spietje hebt laten vallen deze moet er wel in anders pakt hij niet opzijn as.

succes er mee
Gast

Bericht door Gast »

En als ik die niet meer heb, is die nog ergens te bestellen?
euro

Bericht door euro »

Michaellicious schreef:En als ik die niet meer heb, is die nog ergens te bestellen?
als je de koppeling er af haald zie je een gleufje zitten op de as en daar hoort een spie in.

en jawel hoor die zijn tebestellen of je kijkt bij een brommer zaak of zo.
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Stukje dik metaal uitslijpen, is de goeiekoopste oplossing en juist hetzelfde...
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Gast

Bericht door Gast »

Heeft iemand nog zo;n ding liggen wat ik kan kopen?
Gast

Bericht door Gast »

iemand?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Ik heb er een, PB mij je adres dan stuur ik het spietje op.. Hoef er niets voor te hebben :wink:

Heb je een 47/49cc bike??

Gr

AE
Gast

Bericht door Gast »

PB gestuurd, dude your my hero 8)
Plaats reactie