Blata B1 replica

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Duitser

Bericht door Duitser »

Hmm, waarom lees je dan zo vaak dat ze 80 lopen? :(
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

omdat ik dat eerst nog geloovde ook :oops: , voor m'n eerste bike..
Maargoed, dat word snel genoeg duidelijk..
dus: omdat sommige 80 geloven en dat helemaal te gek vinden.. A.K.A.
VERKOOPPRAAT
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Duitser

Bericht door Duitser »

Jammer, maar dat van die snelle accelleratie klopt dus wel? of ook al niet..

Enne, nog iets. wat is het eenvoudigst/minst duur (behalve spoelpoorten vergroten OID) om te doen om de topsnelheid te verhogen.
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Duitser schreef:Jammer, maar dat van die snelle accelleratie klopt dus wel? of ook al niet..

Enne, nog iets. wat is het eenvoudigst/minst duur (behalve spoelpoorten vergroten OID) om te doen om de topsnelheid te verhogen.
Andere tandwielen. Moet je even zoeken op tuning of tunen, vind je alles wat je weten wilt.
Gast

Bericht door Gast »

vraagje...het is dus een chinees die replica. dus deze mag niet op de baan?iig niet racen. zeg maar je mag er net zoveel mee als een lucky7

ik vind die replica wel vet , en als het zelfde constructie blok is kan je ze heel mooi vlowen hihi :twisted:
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

je mag er wel vrij mee reiden op kartbanen maar je mag geen nk's er mee gaan reiden :roll:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
edgarro

Bericht door edgarro »

bij mij in het boekje staat ook 55 kmh maar de minibike die op het boekje
staat dat is niet eens dezelfde minibike als wat ik heb.
maar zo'n gereedschapsetje is prut toen ik mijn stuur aandraaide met
zo'n dingetje was die gelijk al verneukt.
mengflesje sluit bij mij ook niet goed aan als ikga mengen en ik schud dan vliegen er wat spetters uit.
maar het wil dus niet altijd zeggen dat ze 55 kmh gaan.
Gast

Bericht door Gast »

[offtopic] heb het topic niet helemaal gelezen maar[/offtopic]


Ik zou gewoon eentje bij nemeco bestellen, ik had ook mijn twijfels over zijn betrouwbaarheid, dus ben ik het maar gaan halen. Wilde eerst de blata b1 replica maar ben toch voor de quad gegaan.


De support is goed zegmaar, de stickerset zat er op een of andere manier niet bij, en die krijg ik een paar dagen later keurig opgestuurd.

Aanrader dus.




EDward
Plaats reactie