bij starten gaat bike volle toeren
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
bij starten gaat bike volle toeren
ik had een vraagje als ik me minibike start gaat hij meteen op volle toeren dan maakt hij veel lawaai en als ik dan ga rijden en vol gas geeft lijkt het net of hij verzuipt!!! kan iemand mij dr antwoord op geven groetjes visjaal
- thomas1991
- forum gebruiker
- Berichten: 3814
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
- Locatie: Tilburg
Probeer eerst ff met je stationair schroef te spelen, als dat niet lukt...
DAn moet je ff heel je stationair schroef indraaien, en dan weer 2.5 slagen naar buiten draaien. Dan staat hij ongeveer goed
suc6
DAn moet je ff heel je stationair schroef indraaien, en dan weer 2.5 slagen naar buiten draaien. Dan staat hij ongeveer goed
suc6
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
- perry1990
- forum gebruiker
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
- Locatie: *geen sponsor*
- Contacteer:
gewoon je stationairschroef helemaal naar links en dan 2 slagen draaien starten en dan naar links doe nzodat hij minder gaat lopen dan net zo latren staan dat hij niet uitvalt(zo heb ik et gedaan)
Groeten perry
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Re: ;)
Dat zou heel goed kunnen! Je gasnaald moet redelijk ver naar beneden, als je het zwarte randje nog ziet(als je van boven kijk met de dop eraf), dan is hij niet goed, draai hem 180 en doe hem opnieuw erin.massing schreef:gasnaald eruit halen en opniuwe erin doen;)
Dan hopen dat hij het doet
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Had geen zin om een nieuw topic te maken dus ikd enk vraag het hier ff
Heb sinds vrijdag ook zo`n dingetje, eerst deed ie het wel, sloeg ie alleen af als ik vol gas gaf. Maar vandaag wilde ik hem starten en startte ie helemaal niet meer. Nou heb ik er geen tot weinig verstand van maar heb hier dingen gelzen over die ontluchtingsschroef, kan het daar aan liggen en moet ik daar een beetje mee pielen. Of ligt het eerder aan de bougie dat jullie denken??
Kan ie door een verkeerde stand van die ontluchtings schroef dus ook gemakkelijk helemala niet meer starten??
Heb sinds vrijdag ook zo`n dingetje, eerst deed ie het wel, sloeg ie alleen af als ik vol gas gaf. Maar vandaag wilde ik hem starten en startte ie helemaal niet meer. Nou heb ik er geen tot weinig verstand van maar heb hier dingen gelzen over die ontluchtingsschroef, kan het daar aan liggen en moet ik daar een beetje mee pielen. Of ligt het eerder aan de bougie dat jullie denken??
Kan ie door een verkeerde stand van die ontluchtings schroef dus ook gemakkelijk helemala niet meer starten??
Benzinekraantje wel opengedraaid?
En ik heb de stationairschroef in het midden.
Choke aangedaan bij de eerste keer starten?
Ik doe het zo:
Eerste keer starten: choke aan en benzinekraantje open, dan 2 rustig aan de trekstarter trekken en dan gewoon aantrekken. Start de eerste keer eigenlijk altijd binnen 3x trekken.
Dan laat ik hem stationair lopen, doe de choke uit en laat hem nog even stationair lopen en na een minuutje ga ik rijden.
Na tijdje rijden druk ik hem uit met de stopknop om hem af te laten koelen.
De choke blijft dus uit en het kraantje laat ik open, meestal ga ik na enkele minuten af laten koelen alweer rijden (hij is nooit erg warm). En het dus is meer om alles even te strekken dan te koelen.
Vervolgens start hem ik weer door hem simpelweg aan te trekken, start eigenlijk altijd na 1 of 2 x trekken.
Als ik stop met rijden, draai ik het kraantje dicht en laat ik hem afkoelen, neem ik alles even af met een doek en gaat hij achterin de auto terug naar huis.
Hopelijk helpt dit.
Weet niet zeker of dit de beste manier is natuurlijk, maar zo stond het in het boekje en werkt tot nu toe prima (start na 1 of 2 x trekken en loopt altijd).
En ik heb de stationairschroef in het midden.
Choke aangedaan bij de eerste keer starten?
Ik doe het zo:
Eerste keer starten: choke aan en benzinekraantje open, dan 2 rustig aan de trekstarter trekken en dan gewoon aantrekken. Start de eerste keer eigenlijk altijd binnen 3x trekken.
Dan laat ik hem stationair lopen, doe de choke uit en laat hem nog even stationair lopen en na een minuutje ga ik rijden.
Na tijdje rijden druk ik hem uit met de stopknop om hem af te laten koelen.
De choke blijft dus uit en het kraantje laat ik open, meestal ga ik na enkele minuten af laten koelen alweer rijden (hij is nooit erg warm). En het dus is meer om alles even te strekken dan te koelen.
Vervolgens start hem ik weer door hem simpelweg aan te trekken, start eigenlijk altijd na 1 of 2 x trekken.
Als ik stop met rijden, draai ik het kraantje dicht en laat ik hem afkoelen, neem ik alles even af met een doek en gaat hij achterin de auto terug naar huis.
Hopelijk helpt dit.
Weet niet zeker of dit de beste manier is natuurlijk, maar zo stond het in het boekje en werkt tot nu toe prima (start na 1 of 2 x trekken en loopt altijd).