Nieuwe blata b1 replica

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Robin_b1_replica

Nieuwe blata b1 replica

Bericht door Robin_b1_replica »

hey, ik heb sinds kort een blata b1 replica. Ik ben van plan om m harder/beter te laten rijden. Heeft er iemand soms tips? En weten jullie toevallig ook een zaak/iemand die de problemen met de koeling kan oplossen door het groter te boren ofzo want ik hoor nogal veel klachten over het slechte koelen.

robin
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

je kan rehorst- scooters vragen of vraag iemand van het forum tegen een vergoeding.
rij jij ook bij van der ende in poeldijk.
hoeveel pk wil je hebben en hoe groot is je budget, en wat wil je meer trekkracht of topsnelheid op de kartbaan heb je niks aan snelheid
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

Ik heb er inderdaad ook wel een vergoeding voor over als iemand op het forum het zou willen doen want een winkel is altijd duur (volgens mij). nee ik rijd (nog) niet in poeldijk, ik heb me bike pas sinds vorige week. maar ik wil zeker weten naar poeldijk een keertje komen hoor. en wat is op een kartbaan een goeie afstelling ongeveer?
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

tandwiel verhouding 6:68 of 6:73. en je moet je koppeling afstellen als je meer of minder dan 60 kg weegt.
maar als je je koelkanalen laat opboren moet je volgens mij ook een dikkere koppakking maar dit weet ik niet zeker
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

ik weeg iets meer dan 90 kilo (kweet t, tis veel) dus welke tandwielen kan ik beter voor kiezen en moet mijn koppeling juist lichter of zwaarder afgesteld?
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

dat moet je aan iemand met meer ervaring vragen bijvoorbeeld Dannyrossi46 of angelEyesmaar je koppeling moet losser , maar ga er nie als een gek aan draaien want ze moeten niet te los zijn en ze moet tot op de milimeter gelijk staan
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

rodericky14 schreef:tandwiel verhouding 6:68 of 6:73. en je moet je koppeling afstellen als je meer of minder dan 60 kg weegt.
maar als je je koelkanalen laat opboren moet je volgens mij ook een dikkere koppakking maar dit weet ik niet zeker
Bij mij zat er geen koppakking tussen, slechts de 2 rubberen ringen die alles afsluiten. Ik heb het mooi zo laten zitten, leek me normaal. Verder heb ik een dunnere voerpakking gekozen vanwege de hoge squish (die ik nu nog wel wat heb).
derbi master

Bericht door derbi master »

Neem hier eens een Kijkje ;)

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=7100

Staat ongeveer alles in wat je kan aanpassen.
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

Bedankt voor de link naar die site, staan veel handige dingen op. Al1 er is 1 probleem ik zou nie wete hoe ik dat zelf moet doen :oops:
sandmann

Bericht door sandmann »

Robin_b1_replica schreef:Bedankt voor de link naar die site, staan veel handige dingen op. Al1 er is 1 probleem ik zou nie wete hoe ik dat zelf moet doen :oops:
euhhhmmmm
dat is net de hobby, niet enkel rijden
maar ook sleutelen :lol:
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

Ik weet wel al een aantal dinge in en uit elkaar te halen al1 om daar ook nog eensin dingen op te boren zou ik niet weten. Ik heb m pas sinds vorige week dus da overal alles aan kunnen sleutelen/doen komt nog wel.
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

je heb pb :wink:
Plaats reactie