>>..#Technigas GP1 Vraagje#..<<

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

>>..#Technigas GP1 Vraagje#..<<

Bericht door Gast »

Hallo,,

Ik heb sinds vanavond mijn nieuwe Technigas GP1 uitlaat binnengekregen.. alleen hij past niet zo goed.. de bocht past nog alleen het bevestigingspunt dat loopt verkeerd :cry: ik heb een chinese minibike (Namaak) misschien kunnen jullie mij helpen? :roll:
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

kan je het bevestigingspunt er niet afhalen, en een andere maken en eroplassen, of erop laten lassen? :)

suc6, Tim
mitch

Bericht door mitch »

Dat had ik ook, je moet hem eerst bij je demper vastmaken en dan gewoon een beetje kracht zetten en bij je cilinder lekker strak draaien.
Pas wel op dat je schroefjes niet breken :idea:
Gast

Bericht door Gast »

Dus eerst m'n demper vastzetten.. en die bocht op men cilinder zetten.. en dan dus die uitlaat in die bocht proppen?:P
Gebruikersavatar
minibike 4 live
forum gebruiker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 21:16
Locatie: In De schuur
Contacteer:

Bericht door minibike 4 live »

of je buigt je "plaat" waar zeg maar je motorblok op zit een sukje naar beneden 8)
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
Gast

Bericht door Gast »

Ja.. maar hij moet er gewoon zo op passen.. anders zijn die van *geen sponsor* een stelletje opnaaiers :twisted:
Gebruikersavatar
minibike 4 live
forum gebruiker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 21:16
Locatie: In De schuur
Contacteer:

Bericht door minibike 4 live »

onder de meesten chinese bike's past iewel redelijk goed
maar ja niet iedere chinees is het zelfde :evil:
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

*SHK*Racing schreef:Ja.. maar hij moet er gewoon zo op passen.. anders zijn die van *geen sponsor* een stelletje opnaaiers :twisted:
wrom zou dat die uitlaten worden in zon beetje elke *geen sponsor* verkogt dan is multibike ook een opnaaier (is het ook een beetje) en al die ander shops :x
Gast

Bericht door Gast »

hondaxtreme schreef:
*SHK*Racing schreef:Ja.. maar hij moet er gewoon zo op passen.. anders zijn die van *geen sponsor* een stelletje opnaaiers :twisted:
wrom zou dat die uitlaten worden in zon beetje elke *geen sponsor* verkogt dan is multibike ook een opnaaier (is het ook een beetje) en al die ander shops :x
Hij zit er nou al onder dusja.. moet alleen nog een pakking tussen :o en dan nog ff alles goed vastdraaien en racen maar:D BTW iedereen bedankt die ff heeft geholpen..:!: :wink:
Plaats reactie