Vervolg Groot probleem!!! OPGELOST

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Vervolg Groot probleem!!! OPGELOST

Bericht door Gast »

Dit is het vervolg op de topic groot probleem!!! want die is vatgelopen en is de laatste pagina niet meer van te openen. Maar dus het enigste wat ik nog heb gehoor wat de oplossing kan zijn is een beter te afstellen carburateur kopen, bijv. dell'orto 14mm of butterfly. Is dit de oplossing of weet iemand misschien nog een andere oplossing?

Alvast bedankt,

Camel Minibike
Laatst gewijzigd door Gast op ma 26 jun 2006, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
pascalo

Bericht door pascalo »

ja ik dacht vond het vaag dat hij hem niet meer wou open die pagina

maarja ik heb dit probleem dus ook en ik denk zelf dat hij te warm word en dat die daar door uit valt
want als ik hem de hele tijd aan doe word die steeds warmer en op een gegeven moment krijg ik hem geen eens meer aan

maar hoe kan ik dit oplossen
Gast

Bericht door Gast »

ja hij wordt volgens mij ook best snel warm, maar zal nog ff een keer proberen of dat bij mij ook is.
Gast

Bericht door Gast »

Yes :lol: , hij doet ut weer. Je moet als je hem start meteen gas geven en dan blijven gas geven. En op een gegeven moment kun je hem goed stationair afstellen en doet ie ut weer. Maar ik had ook nog de ontsteking op 0,35 mm afgesteld dat kan anders ook de oplossing zijn.

Succes, ik ga weer rijden!
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

ik schreef @ het topic hierboven:
houd dan het gas even aan, zorg dat hij even warm word en probeer hem als hij warm is stationair af te stellen, dan zal hij miss ook beter starten!
had je daar naar gekeken :lol: ?
pascalo

Bericht door pascalo »

bedankt bij mij doet hij het nu ook weer tot nu toe :P
maare me tandwiel is nu krom :evil:
Gast

Bericht door Gast »

Schoot je ketting er toevallig af dit was bij mij ook nadat hij het weer deed, maar bij is er niks krom en alles is weer goed. En dat had ik trouwens gedaan kleine_duivel.
Plaats reactie