Crossbike stevig?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

straatrat

Bericht door straatrat »

dirtbike-robert schreef:
straatrat schreef:Met zo'n crosser als in de allereerste post van dit toppic zal je nooit van je leven een bocht plat nemen zonder de baan te kussen. Een kameraad van me heeft wel nog zo'n ding te koop staan 8) Maar die apparte tandwielenbox kan je die ook gewoon weglaten?
ik heb zon minicrosser gehad de bocht kun je WEL redelijk plat nemen
en die extra vertragingsbox zitten gewoon 2 tandwielen met een ketting in en nee deze kun je niet weglaten want dan heb je een koppelingshuis nodig + kleinder tandwiel + langere ketting + dat je dan tegen het frame aankomt volgens mij :wink:
maar die dingen zijn wel redelijk stevig ik zou zon miniCROSSER aanbevelen en geen miniMOTARD mijn minicrosser liep standaard al 60 en toen ik een ADA racemembraam erin had gezet + rocketkey daarna liep die al 70!!!!!!!!! + dat deze minicrosser's iets groter dan dan minibike's
Nouja, een kameraad heeft er de zondag 1 gekocht en ik mag morgen al gaan kijken wat eraan scheelt want hij wil nietmeer vooruit ofzoiets. Ik zeg nu dus ook niet dat het aan de kwaliteit van zo'n crosser ligt want wie weet wat die gasten er ook weer mee uit hebben gestoken, in ieder geval zal ik hier morgen molden wat eraan scheelde en wat volgens mij de oorzaak ervan was, het staat volgens mij wel vast dat ie te koop komt als ie weer in orde is .
Gast

Bericht door Gast »

hallo, met een rocketkey en een ada membraam 10+km/h, :roll: vergeet dat maar jongen, trouwens zo'n dirtbike is niets waard, echt slechte kwaliteit iemand die ik ken heeft problemen met die vertandingskast, demper die afbreekt en al zo'n toeren, hij rijd er gewoon mee op de weg, kwa wegligging erg slecht, die vering is te zacht, en als je een bocht neemt zal je binnekort op je bek gaan.
Wilko

Bericht door Wilko »

En ook standaard zal zo'n minicrosser geen 60 lopen, miscchien net 45..
RunnerX

Bericht door RunnerX »

Ik heb vorig jaar zo'n ding op de kermis gewonnen, veel geluk gehad, want voor 2€ had'k em.
ik heb die toen zelf gespoten en al, whieeliebar en steps enzo opgezet.
ik heb er een hele tijd mee gestunt enzo, enkel cirkel whieelie's gaf soms problemen dat de ketting afvloog.
Nu is na veel gebruik het cilindertje wel op.
'k zet er nu ineens een bigbore op, en een andere achterveer, of mss helemaal geen, want die originele is niks waard(nieuwer modellekes van die zijn wel veel verbeterd)
maar kwa frame denk ik niet dat je je zorgen moet maken, ik heb dat frame al zware klappen gegeven met em op z'n whieeliebar te gooien enzo, en is nog steeds heel.
'k zou er alleen baanbandjes op willen maar nog niet gevonden.
kwa vermogen en snelheid is het niet super, harder dan 40 ging die van mij niet, maar heb er wel al gehoord met nieuwer modelletjes die rapper gingen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
speedydevil

Bericht door speedydevil »

ja ik weet waar die begrenzer zit :) M'n burrjongetje heeft ook zo'n minicrosser hij dus fijn ff rijden in de tuin knal wheelie slaat hij over. Dus de demper was afgebroken ineenkeer trekt dat ding als een gek en loopt 10kmpuh harder :wink:
Gebruikersavatar
Remon
forum gebruiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: do 13 apr 2006, 13:33

Bericht door Remon »

zo ook een andere uitlaat er op gezet..Jemig:P
the karper

Bericht door the karper »

nooit van je leve kopen dat is echt zo'n troep een keer erop zitte en je zadel scheurt trekt voor geen *** rijd lijpt suurt niet geen top
speedydevil

Bericht door speedydevil »

dirtbike-robert schreef:
straatrat schreef:Met zo'n crosser als in de allereerste post van dit toppic zal je nooit van je leven een bocht plat nemen zonder de baan te kussen. Een kameraad van me heeft wel nog zo'n ding te koop staan 8) Maar die apparte tandwielenbox kan je die ook gewoon weglaten?
ik heb zon minicrosser gehad de bocht kun je WEL redelijk plat nemen
en die extra vertragingsbox zitten gewoon 2 tandwielen met een ketting in en nee deze kun je niet weglaten want dan heb je een koppelingshuis nodig + kleinder tandwiel + langere ketting + dat je dan tegen het frame aankomt volgens mij :wink:
maar die dingen zijn wel redelijk stevig ik zou zon miniCROSSER aanbevelen en geen miniMOTARD mijn minicrosser liep standaard al 60 en toen ik een ADA racemembraam erin had gezet + rocketkey daarna liep die al 70!!!!!!!!! + dat deze minicrosser's iets groter dan dan minibike's
whahahahaha ik lach me dood maak dat de kat wijs dat hij ineenkeer 70 liep heb je km teller. De blata elite 14 van camilio van 6.2pk daar is de top 65 en dan wil jij zeggen dat je met je minicrossertje 70 gaat :roll:
Plaats reactie