minibike probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

minibike probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Gast »

als ik rij dat gaat hij gewoon normaal maar na een paar hondsrd meter hoor je zon tinteld geluid uit het blok komen.zit er zand in? of is de bougie niet goed?
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

iets tintelen?

dat is raar, nee dat komt niet door zand, als dat in je cilinder was gekomen was die nu wel dood...(ervaring :oops: ).het komt dus na 100 meter, dan is je ongeveer snelheid 45 kmpu of iets hoger?, probeer het eens op lagere snelheid?

en als je de kuip erophebt: misschien liggen er steentjes in? zo'n mini trilt en dus die steentjes ook :wink:

verder misschien iets met de koppeling of de koppelingskom maar daar heb ik verder geen ervaring mee...

succes, Tim

edit: en je ketting? misschien staat die te los en komt die ergens tegen aan? (goede kans dat hij tegen je kettingbeschermer aankomt, DAT heb ik ook wel eens gehad..)
Gast

Bericht door Gast »

nee het lijkt ergens voor bij de cilinder en de uitlaat te tintelen soort zand achtig geluid maar. het kan ook de bougie zijn dat al oud is?
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

haal je cilinder er eens af?
loopt je zuiger misschien beetje aan bij de bougie ofzo?
tintelt het nog steeds door als je heb uitzet?
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

het kan mischien ook dat je pakking niet goed is en dat hij het geluid maakt van het wegblazen van lucht bij je blokof haal je blokj los en haal je carb eraf en je uitlaat en leeg hem ff mishcien dat er wel steentjes in zitten kan ook en ff je carb kuisen en je uitlaat oook
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
danny-_-
forum gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 11:55

Bericht door danny-_- »

is het niet je voorrem dat heb ik ook maar hij zit wel goed vast :?
Gast

Bericht door Gast »

oke ik ga het morgen proberen thn q
Plaats reactie