snelgas

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Robin_b1_replica

snelgas

Bericht door Robin_b1_replica »

hey moet je bij het plaatsen van een snelgas ook een andere gaskabel hebben want het lijkt mij dat die oude dan te lang is omdat je een kortere draai maakt. wie kan me daar antwoord opgeve? :wink:
The Dutch-Racer

Bericht door The Dutch-Racer »

het kan wel maar dat is niet bij alk soort snelgas.

gewoon proberen/kijken. 8)
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Moet je idd zlf ff bepalen, als de kabel te lang is kan je hem inkorten en vastzetten in het tonnetje wat in het huis gaat.. Is de kabel te kort dan moet je een nieuwe kopen!
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

mijn kabel is juist te lang, maar hoe kort ik m in dan zodat ie tog nog vast zit in dat tonnetje? en bedeol je daarmee dat tonnetje in de carburateur?
bartman

Bericht door bartman »

je kort em net aan de andere kant in... daar waar je de kabel monteerd in je snelgas.... daar zin een klein 'tonnetje' (maar 4mm groot) met een schroefje in.. DAAR knip je dan de kabel op maat.. en monteer je hem in je huis van je snelgas... Niet aan de carbu ;-)
grtz b
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

ik heb wel dat tonnetje zitten aan de gaskabel maar daar zit geen schroefje in :?
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Robin_b1_replica schreef:ik heb wel dat tonnetje zitten aan de gaskabel maar daar zit geen schroefje in :?
Dan heb je een remkabel gekocht i.p.v. een gaskabel!
Je moet even een universele gaskabel kopen bij de fiets speciaalzaak. :wink:
Gebruikersavatar
Bertus
forum gebruiker
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 29 sep 2005, 19:09
Locatie: Zwolle!
Contacteer:

Bericht door Bertus »

neej, dat "hoort" zo dat had ik eerst ook
gewoon een nieuwe gaskabel kopen en niet te kort maken!
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

ok dus als ik een nieuwe gaskabel koop zo'n universele dan zou er dus wel een schroefje in dat tonnetje moeten zitten?
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Nee, deze zit bij je snelgas!

(maar kga NU op vakantie, mazol :wink: )
Plaats reactie