kan dat zo maar met de Koppeling????

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
vivala-dorst

kan dat zo maar met de Koppeling????

Bericht door vivala-dorst »

hoi ik had mijn minibike een paar manden en toen ik een keer aan het rijden was viel hij ineens uit. dus toen ik thuis was mijn bloke je uit elkaar halen en toen zag ik de koppeling er was totaal niks meer van over.
hier een foto:
Afbeelding

srry da de foto zo groot is ik weet niet hoe ik hem kleiner maak :oops:
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Antwoord op je vraag:
Ja, dat kan zeker zomaar gebeuren. Bij een chineesje zeker! En zo te zien is alles verroest, klopt dat?
Dan is het natuurlijk gewoon wachten tot alles uit elkaar valt! :wink:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
GerbenW
forum gebruiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 14:58
Locatie: Zevenaar

Bericht door GerbenW »

jep ! dat kan !

is ook net als justin zegt; helemaal verroest ! :?
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
vivala-dorst

Bericht door vivala-dorst »

nee da is geen roest maar gwoon een hele slechte foto :D
was pal in de zon maar was wel balen maar ik had nog een ander motor blok staan dus nu zit die der onder en kan ik weer rijden
RunnerX

Bericht door RunnerX »

is dat de pocket van je avatar?
is dat een pocket blokje of iets anders, en heb je die verhoogd ofzo?
ganta

Bericht door ganta »

vivala-dorst schreef:nee da is geen roest maar gwoon een hele slechte foto :D
was pal in de zon maar was wel balen maar ik had nog een ander motor blok staan dus nu zit die der onder en kan ik weer rijden
die veertjes zien er anders aardig bruin uit :P haha
nog verdere schade aan je koppelings kom ofzo??
Gebruikersavatar
Xseron
forum gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 10:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Xseron »

gaar :? .... heb nog nooit meegemaakt dat iemands koppeling het zo snel begaf
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

maar hoe kan dat ding roesten? dan moet er water zijn bijgekomen toch?

Tobias
ganta

Bericht door ganta »

Tobias..(H) schreef:maar hoe kan dat ding roesten? dan moet er water zijn bijgekomen toch?

Tobias
yup en aan gezien het een crosser is lijkt me dat niet zo raar ;)
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Of in vochtige schuurtjes? Of mischien een nachtje buiten gestaan! Of mischien zelfs al veroest in de fabriek! :wink:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
vivala-dorst

Bericht door vivala-dorst »

RunnerX: ik heb er niks mee gedaan hij kwam zo uit de winkel van miniracers.be (als ik die link niet mag noemen haal hem dan maar weg :P ) ik heb de foto verkleind met paint misshien licht het daar aan
ganta: nee alleen schade aan de koppeling. (volgens mij best mazzel mee gehad) en naar het crosse helemaal schoon maken.
Justin: ik laat mijn mini nooit buiten staan altijd in de droge schuur en in de winter een verwarming er bij.

(maar dan nog eve iets anders hoe doe ik gekleurde tekst)
ganta

Bericht door ganta »

vivala-dorst schreef:RunnerX: ik heb er niks mee gedaan hij kwam zo uit de winkel van miniracers.be (als ik die link niet mag noemen haal hem dan maar weg :P ) ik heb de foto verkleind met paint misshien licht het daar aan
ganta: nee alleen schade aan de koppeling. (volgens mij best mazzel mee gehad) en naar het crosse helemaal schoon maken.
Justin: ik laat mijn mini nooit buiten staan altijd in de droge schuur en in de winter een verwarming er bij.

(maar dan nog eve iets anders hoe doe ik gekleurde tekst)
volgens mij mocht je geen hele teksten in kleur doen of onodige grote tekst doen.
voor iets duidelijk te maken in kleur: boven het vakje waar je een tekst typt staat: "Letter kleur: tekst[ /color] Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000" daar boven zie je "Letter kleur" staan
die kies je uit.. tekst tussen die "" en klaar :)

edit: WOW pas je ondeschrift aan jho.. dit is wel erg groot :shock: :lol:
vivala-dorst

Bericht door vivala-dorst »

zo das nog is een snel gereageert ow ik had da kleur niet gezien oeps :oops:
en ik heb het onderschrift al weggedaan ik wist niet dat ie zo groot was
en ik wouw alleen me onderschrift doen THXkijk zo ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
vivala-dorst

Bericht door vivala-dorst »

eey maar had ik nog een vraag voor dat de koppeling kapot was bleef ie soms niet stationair staan maar soms ook wel en het maakte geen verschil als ik met de stationair schroef speelde, kan dat :?: :?: :?:
Plaats reactie