blata B1 replica ...............MT-A4
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
blata B1 replica ...............MT-A4
ik was van plan een blata B1 replica te halen had ik ook gedaan dacht ik. Tot ik in het boekje keek daar stond in MT-A4 en deze bike heeft 6,7 pk inplaats van wat een blata B1 replica zou hebben (8,5 pk).
Maar hij ziet er exact het zelfde uit voor de rest het blok en al.
Wat is dan het verschil van deze bikes?
en hoe zit het met die pk's?
Gr. Dennis
Maar hij ziet er exact het zelfde uit voor de rest het blok en al.
Wat is dan het verschil van deze bikes?
en hoe zit het met die pk's?
Gr. Dennis
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
betere bandjes voor het rechte stuk?
en cilinder: 5.5 pk reed ik mee, en rijd b1 rep voorbij...hoe zou dat komen?
en de "hank bike " die 8.2 pk was er inderdaad, maar trekkracht totaaaaaal niet. lees anders het topic maar door...
edit: uit het topic van "hank's testbike"
en cilinder: 5.5 pk reed ik mee, en rijd b1 rep voorbij...hoe zou dat komen?
en de "hank bike " die 8.2 pk was er inderdaad, maar trekkracht totaaaaaal niet. lees anders het topic maar door...
edit: uit het topic van "hank's testbike"
ab-tuning schreef:We hebben geloof ik de best lopende chinees in nederland als testbike, want het vermogen viel alles mee.
Het topvermogen ligt rond de 8 (!) Pk, maar echt trekken doet ie niet, 't is één vermogenspiek.
Maar meer volgt binnenkort..........
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
55 per uur topsnelheid klopt wel, en dat "trekt een stukkie" :G3iT schreef:Ok ze zijn dus alemaal het zelfde maar hoe hard loopt het dan want want die van mij gaat echt niet harder dan 50 / 55 kmph volgens mij .
En als ik optrek gebeurt er eigelijk weing tot op een gegevenmoment dan maakt ie heel veel toeren en trekt ie een stukkie ,maar dat is dan ook meteen afgelopen.
hank schreef:
en zijn testuitdraai die dat verhaal duidelijk maakt : http://img221.imageshack.us/img221/2776 ... 0013gq.gifNu wordt het probleem met de koppeling gelijk duidelijk, namelijk als we een aangrijp toerental van 8300 toeren aannemen en er vanuitgaan dat de koppeling na 1000 toeren vastzit dan kan een ieder zien dat we het top vermogen missen en zeker het beste koppel.
Stel dat de koppeling te hoog in toeren wordt afgesteld (wat in veel gevallen ook gebeurd) dan zal de bike dus niet goed oppakken en trekken en dus met veel slip rondrijden.
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
als je er een goede uitlaat en een goede koppeling onderzet schiet het al aardig op
mocht je dat willen, pb *hank*
en die nieuwere replica dinges, stond ook wat @ trekstart en had alu radiator...en er reed nog 1 met gewone maar ze gingen evenhard, dus dat nieuwe blok geloof ik nie veel van...gewoon dingetje van de fabriek erop ofzo?
mocht je dat willen, pb *hank*
en die nieuwere replica dinges, stond ook wat @ trekstart en had alu radiator...en er reed nog 1 met gewone maar ze gingen evenhard, dus dat nieuwe blok geloof ik nie veel van...gewoon dingetje van de fabriek erop ofzo?