Blata b1 replica

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

ShadowSpeed schreef:volgens mij is die minibike die Hank had getuned 8.5 pk versie maar hoe snel gaat zo'n 8.5pk dan? ik heb gehoord dat hij ongeveer 85-100 gaat klopt dat een beetje?
nee nee nee.

60 per uur, hank had 8.2 pk, PIEK vermogen.
trekkracht was ver te zoeken.

ik zeg het nogmaals : er reden verschilldende b1 rep's @ kartingulrum (1 met iets op trekstart + alu radiator en een "normale" .

ik reed met junior restrictie (+- 5.5 pk dus) en reed b`1 rep's op de lange stukken zo voorbij. beide.

voor verdere info , neem het topic van hank door.
Gebruikersavatar
Henry
forum gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 15:16
Locatie: Staphorst

Bericht door Henry »

Die hank getuned heeft was een 6.2 pk versie.

Groeten Henry
Pasini MPR 50cc

50cc Open
straatrat

Bericht door straatrat »

Dat de b1 replica's maar 60 lopen ligt gewoon aan de uitlaat hoor, de mijne is ook nog standaart en gaat toch wel sneller dan 60, maar heb dan ook nog het oude model met dikke uitlaat ( denk dat het normaal zelfs een tai chi uitlaat was) er is een toppic waar je het verschil tussen de uitlaten ziet.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Henry schreef:Die hank getuned heeft was een 6.2 pk versie.

Groeten Henry
wat is dit dan? de testbike van hank: Afbeelding
niks geen 6.2 pk hank bike,

dat was wel PIEK, en trekkracht is ver te zoeken.
Gebruikersavatar
Henry
forum gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 15:16
Locatie: Staphorst

Bericht door Henry »

Achja ik heb zelf ook een B1 replica met 8.5 pk en ik blijf een echte Blata Origami B1 voor :twisted:

Groeten Henry
Pasini MPR 50cc

50cc Open
andreottio
nieuwe gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 21:44
Locatie: Staphorst

Bericht door andreottio »

zie je wat er op de trekstarter staat AL dat is 8.5 pk
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Henry schreef:Achja ik heb zelf ook een B1 replica met 8.5 pk en ik blijf een echte Blata Origami B1 voor :twisted:

Groeten Henry
make my day :twisted: :wink: ( heb er 1, en heb met 5.5 pk restrictie tot nu toe ALLE b1 replica's voorbij gereden daarmee, "gewone", "die met die alu radiatoren + tekst op de trekkstart, (weet niet wat eigenlijk, volgens mij een logo ofzo?)

zet maar even op de testbank dan :-$


edit 2: er reed precies zo'n bike @ ulrum! die man had mijnsleutelbokje nog geleend zelfs! wave remmen, die handvaten enzovoort!
standaard 911 replica ging nog harder, komt door koppeling denk ik?

(als je het niet geloofd, pb vincent popma maar even, die was erbij, (dat ding maakte kabaal trouwens :shock: )

edit: testbike hank trekstarter: ik denk dat een aantul uitgelult zijn :lol:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op ma 31 jul 2006, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
ShadowSpeed

Bericht door ShadowSpeed »

nog een vraag kan je bij scooter winkels onderdelen laten bevestigen op je minibike voor geld?
Is het een goede koop die ene op de foto voor 285 euro? en maken snelgas hendels zo veel verschil uit?
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

ShadowSpeed schreef:nog een vraag kan je bij scooter winkels onderdelen laten bevestigen op je minibike voor geld?
Is het een goede koop die ene op de foto voor 285 euro? en maken snelgas hendels zo veel verschil uit?
snelgas scheelt zeker ja!

de weg naar volgas is veel korter dus dat scheelt een lamme arm :wink:

zit standaard @ blata (niet @ de replica's) en het bevalt me zeeeer goed!

kijk even in de edit van mijn vorige post, :idea:
ShadowSpeed

Bericht door ShadowSpeed »

ik ga hem zeer waarschijnlijk zelf spuiten met een spuitbus van 200ml is dat genoeg? en ik ga hem spuiten in mirage effect kleur tussen goud en rood dat is als ik erom heen loop of erlangs dan veranderd de kleur steeds kan ik dat wel spuiten op kunstof?
Gebruikersavatar
Henry
forum gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 15:16
Locatie: Staphorst

Bericht door Henry »

Kan wel. Maar dat moet je de verf die er nu op zit er goed schuren, zodat de meeste verf er af is. En dan Kunstof primer er op doen. En dan kun je hem zelf in de gewenste kleur spuiten. :wink:

Groeten Henry
Pasini MPR 50cc

50cc Open
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

ShadowSpeed schreef:ik ga hem zeer waarschijnlijk zelf spuiten met een spuitbus van 200ml is dat genoeg? en ik ga hem spuiten in mirage effect kleur tussen goud en rood dat is als ik erom heen loop of erlangs dan veranderd de kleur steeds kan ik dat wel spuiten op kunstof?

zoek even in het cinese paddock naar "parelmoerbike" , van ronnie meulenaars (srry als ik je naam verkeerd heb :wink: )

die heeft dat ook gedaan, op een 49cc bike!
Plaats reactie