b1 replica
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
@ de vraag of het geschikt is voor beginners,
doe je het de eerste keer even op je gemak , je kan prima.
dan hoef je daarna ook geen snellere.
@ nrgizer, zo dat doe je netjes! hoe is het met de trekkracht, zoals alle andere b1 rep's?
@ saiko, standaard 49cc chineesjes lopen geen 60.
had 1 die liep 43.8 en 1 liep tegen de 50 aan. en heb @ karting ulrum vergeleken met andere weinig tot geen verschil in topsnelheid gezien.
@ bloemkoolschijfremmen, die zijn beter bekend als WAVE schijfremmen
of het beter is betwijvel ik, aangezien ik op mijn echte blata b1 geen wave heb, en makkelijk stoppies kan maken.
zo dit was het
doe je het de eerste keer even op je gemak , je kan prima.
dan hoef je daarna ook geen snellere.
@ nrgizer, zo dat doe je netjes! hoe is het met de trekkracht, zoals alle andere b1 rep's?
@ saiko, standaard 49cc chineesjes lopen geen 60.
had 1 die liep 43.8 en 1 liep tegen de 50 aan. en heb @ karting ulrum vergeleken met andere weinig tot geen verschil in topsnelheid gezien.
@ bloemkoolschijfremmen, die zijn beter bekend als WAVE schijfremmen
of het beter is betwijvel ik, aangezien ik op mijn echte blata b1 geen wave heb, en makkelijk stoppies kan maken.
zo dit was het
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
b1 replica
wat is het nut van de kappen die de motor bedekken eraf te halen ik zie dit namelijk erg vaak voorkomen
- NRGizer
- forum gebruiker
- Berichten: 1733
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
- Locatie: Alken, België
- Contacteer:
Bij het optrekken vanaf stilstand en in middentoerengebied kan ik nog wheelies trekken.
Wat bij mij motorisch verandert is: dellorto 17,5mm carb, polini membranen, zocchi hogedrukkop, NGK bougie en TNT-powerfilter en dat is alles.
Ik heb wel geen last van koelingsproblemen en heb niks verandert aan koelkanalen of dergelijk. Zelfs bij temperaturen van 35°C na 10 ronden was de temperatuur nog steeds een 72°C dus normale temp.
Het nut van de kappen verwijderen is dat het veel gemakkelijker is om aan te werken, meer niet. Misschien wat meer rijwind voor de koeling.
Wat bij mij motorisch verandert is: dellorto 17,5mm carb, polini membranen, zocchi hogedrukkop, NGK bougie en TNT-powerfilter en dat is alles.
Ik heb wel geen last van koelingsproblemen en heb niks verandert aan koelkanalen of dergelijk. Zelfs bij temperaturen van 35°C na 10 ronden was de temperatuur nog steeds een 72°C dus normale temp.
Het nut van de kappen verwijderen is dat het veel gemakkelijker is om aan te werken, meer niet. Misschien wat meer rijwind voor de koeling.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730