ACHTERWIEL GAAT AL BEETJE TREKKEN IN ZE STATIONAIR

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

ACHTERWIEL GAAT AL BEETJE TREKKEN IN ZE STATIONAIR

Bericht door Gast »

Hooi, ik heb een nieuwe bike en alles doet het gewoon, maar het enigste rare eraan is dat als ik um aan heb staan in ze standaart ff stationair laat gaan dan begint me achterwiel al te accelereren en als ik erop zit dan gaat die ook 3/4 kmpu zonder het gas aan te raken.

wat is dit en hoe ken ik dit verhelpen?
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

hoi,

je stationairschroef moet je even mee spelen met elke x een kwart graad draaien lukt het niet als die stilstaat...probeer het terwijl je erop zit !

deze schroef vind je in de cabarateur met een veer erin je kunt em niet missen !
Gast

Bericht door Gast »

Ik weet me stationairschroef wel te vinden, heb laatst een scooter samen met iemand afgesteld. maar ik had dit nog nooit meegemaakt dat als die gewoon stilstaat dat het achterwiel gaat draaien, ik moet zowiezo me stationair verandere omdat die heel hard en snel geluid maakt.

maar draaien aan de stationair schroef zorgt ervoor dat het achteriwle gwn stil blijft staan, want hij is zelfs zo sterk dat die een paar kmpu gaat rijduh :?
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

als je aan het stationairschroefje draait zet je de carburateur verder of minder ver open. in jou geval moet je dus minder wat er dan gebeurd is dat het toerental gaat zakken waardooor de koppeling ook niet meer aangrijpt maar dat het wiel een klein beetje draait is niet erg maar als ie gaat rijden als je erop zit is niet goed
Gast

Bericht door Gast »

Het is al opgelost, hij zat heel bij mij dus te ver naar binnen, en ik maakte 1 van de domste amateuristische fout. Ik had me benzine kraan dicht staan, dan pakt die al heel veel meer toeren en me stationair was niet goed afgesteld, nu is het goed en staat het wiel stil en hij loop heel mooi en rustig in ze stationair.

TOPPIE :!: :!:
Plaats reactie