powerfilter italbike (2)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
powerfilter italbike (2)
Om de één of andere manier werkt pagina 2 niet meer van het oorspronkelijke forum. Zie http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=12783deze link voor oorspronkelijk forum.
Dus beginnen we weer opnieuw.
@ erwin reede zie deze link voor foto's toevoegen:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... +toevoegen
Veel su6
Dus beginnen we weer opnieuw.
@ erwin reede zie deze link voor foto's toevoegen:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... +toevoegen
Veel su6
- minibike 4 live
- forum gebruiker
- Berichten: 616
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 21:16
- Locatie: In De schuur
- Contacteer:
- thomas1991
- forum gebruiker
- Berichten: 3814
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
- Locatie: Tilburg
Nou dit is dus echt niet het topunt van domheidspeedydevil schreef:Lol dit is echt het toopunt van domheid koop gwooon zó'n filter met zo'n 90 graden bocht erin
Als je even op de foto's had gekeken, had je gezien dat daar geen 90 graden bocht tussen past:
En ja speedydevil ik weet je wil graag veel berichten.. maaar gewoon ff goed kijken
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
- thomas1991
- forum gebruiker
- Berichten: 3814
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
- Locatie: Tilburg
Heel mischien lukt het, maar dan zou je hem moeten doe met zo'n soort luchtslang, waarop je je powerfilter kan aan sluiten:speedydevil schreef:ZUlle we wedde dat ik dat voor elkaar krijgt thomas
Kijk zoiets:
http://www.euroscooters.nl/shop/popup_i ... p?pID=2522
Maar ik betwijfel ook maar of het lukt.. Maar je kan altijd proberen
*EDIT*
speedydevil schreef:Als je nou zelf eens wat maakt zoals dit:
Rood=Luchtfilter
Blauw=Carburator
Zwart=Is zelfgemaakt geval
En trouwesn ban je bang dat ik je posts voorbij ga wijsneus
Mischien dat het met zo'n zelf in elkaaar gemaakt ding lukt.. maar ik dacht dat je zo'n 90 graden hoe bedoelde van de brommer zaak e.d..
Maa ja, ik ga er verder niet meer op in, heb gee zin om dadelijk onenigheid te krijgen hier op het forum
Laatst gewijzigd door thomas1991 op wo 16 aug 2006, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
hallo hier een reactie van erwin's vader.
bedankt voor jullie tips, maar vergeet niet dat de afstand van de achterkant van de carburateur tot de achterbrug maar 35 mm is. dus
bochten zijn moeilijk te maken wat wel een optie is om een
exentrische plaat te maken zodat je hart van de slang aan de bovenkant komt .maar dit schuimfilter was sneller uit te voeren en het zit echt
goed dicht ,en vast en houd meer vuil tegen dan een powerfilter (kijk maar eens van binnen naar buiten door een powerfilter heen ).
alle crossmotoren zijn van schuimfilters voorzien (wel inolieen).
bovendien staat er zo weing luchtdruk op het filter dat die nooit naar binnen gezogen kan worden, (heb ik in 30 jaar motorervaring nog nooit
van gehoord) ,die tip van die sok is nog niet zo slecht, maar je kunt beter
een panty nemen, dat werd vroeger in de 50cc ook wel gedaan toen er nog geen schuimfilters waren.
mvrgr kees reede
bedankt voor jullie tips, maar vergeet niet dat de afstand van de achterkant van de carburateur tot de achterbrug maar 35 mm is. dus
bochten zijn moeilijk te maken wat wel een optie is om een
exentrische plaat te maken zodat je hart van de slang aan de bovenkant komt .maar dit schuimfilter was sneller uit te voeren en het zit echt
goed dicht ,en vast en houd meer vuil tegen dan een powerfilter (kijk maar eens van binnen naar buiten door een powerfilter heen ).
alle crossmotoren zijn van schuimfilters voorzien (wel inolieen).
bovendien staat er zo weing luchtdruk op het filter dat die nooit naar binnen gezogen kan worden, (heb ik in 30 jaar motorervaring nog nooit
van gehoord) ,die tip van die sok is nog niet zo slecht, maar je kunt beter
een panty nemen, dat werd vroeger in de 50cc ook wel gedaan toen er nog geen schuimfilters waren.
mvrgr kees reede
Laatst gewijzigd door erwin reede op do 17 aug 2006, 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- ferryn
- forum gebruiker
- Berichten: 946
- Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
- Locatie: 3de Doos Rechts
- Contacteer:
dat is duidelijkerwin reede schreef:hallo hier een reactie van erwin's vader.
bedankt voor jullie tips maar vergeet niet dat de afstand van de achterkant van de carburateur tot de achterbrug maar 35 mm is dus
bochten zijn moeilijk te maken wat wel een optie is om een
exentrische plaat te maken zodat je hart van de slang aan de bovenkant komt maar dit schuimfilter was sneller uit te voeren en het zit echt
goed dicht en vast en houd meer vuil tegen dan een powerfilter (kijk maar eens van binnen naar buiten door een powerfilter heen )
alle crossmotoren zijn van schuimfilters voorzien (wel inolieen)
bovendien staat er zo weing luchtdruk op het filter dat die nooit naar binnen gezogen kan worden (heb ik in 30 jaar motorervaring nog nooit
van gehoord) die tip van die sok is nog niet zo slecht maar je kunt beter
een panty nemen dat werd vroeger in de 50cc ook wel gedaan toen er nog geen schuimfilters waren
mvrgr kees reede
bedankt
weten we wat de afstand is
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.
[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]