na 200m rijden stotteren en uitvallen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
pies

na 200m rijden stotteren en uitvallen

Bericht door pies »

hey

vandaag ging ik weer eens met mn minibike rijden. hij starte goed reed ook goed maar na 200m ongeveer begon hij te stotteren en viel uiteindelijk uit. ik startte hem hem weer zonder problemen. reed weer 150m en viel weer uit en bleef maar steeds herhalen. steeds werd de afstand kleiner totdat hij uitviel.
iemand enig id dat er mis is?
Thijs van Rooy

Bericht door Thijs van Rooy »

misschen dat je onsteking bij de wat hogere toeren niet goed functioneert.
probeer eens andere bobine of bougie. kijk ook ff of er geen vuiltje in de sproeier zit.
pies

Bericht door pies »

zelfs bij 6km per uur valt hij al soms uit dus dat van hoge toeren klopt dan niet. maar dat er wat vuil in zit kan wel, want er zitten op een of andere manier heel veel zwarte vuitjes in mijn tank
BlackAeroxGorkum

Bericht door BlackAeroxGorkum »

Er zit waarschijnlijk ergens een vuiltje, waardoor hij neit genoeg benzine krijgt. Bij mijn buurjonge was hetzelfde geval, hij bleef gewoon doorrijden en opeens wat het weg. Je kunt ook even je carberateur schoonmaken.
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Als dit allemaal niet helpt kan je ook eens een nieuwe bougie proberen, bij mij ging die ook slechter en soms zelfs niet meer als hij warm werd.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
pies

Bericht door pies »

ik zal maar nieuwe bougie proberen
Gast

Bericht door Gast »

ik heb dit probleem dus ook ik heb alles geprobeerd andere bougie uitlaat eraf gehaald en gekuist carbu eraf gehdaald helemaal en gekuist andere gashendel leidingen uitgeblazen alles wat ik kon doen maar niets
Gast

Bericht door Gast »

Kan zijn dat je tank vacuum trekt. Er zit een plastic dopje in je benzine dop. Die kan je eruit trekken zodat je zeker weeet dat hij hier ontlucht.. Misschien dat hij hierna wel lekker doorloopt.
Plaats reactie