koppelingsprobleem koppelling pakt al als motor uit is

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Xseron
forum gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 10:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Xseron »

tjah zo gaat dat hier :?
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Gast

Bericht door Gast »

Xtreme schreef:
de bikkel schreef:daar is niks ergs aan doe het alle dagen
Oke, dan mag jij nu als de !CENCUUR! opflikkeren hier!
Ik hoop dat je gepakt word of dat je op straat valt. :evil:

Haha hier lach ik me altijd dood om. Alsof jou wensen uit zouden komen :lol:

Hopen....Ik hoop al jaaaaren dat ik de jackpot win, en jij hoopt dat iemand onderuit gaat, beide wensen zullen daarom echt niet uitkomen :lol: :lol:

Hoop lekker verder hopeloos geval dat je bent!!!
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Kunnen we nu ontopic gaan er is hier iemand met een probleem dit gezeik gaan jullie maar ergens anders uit vechten :roll:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
siegerink
forum gebruiker
Berichten: 106
Lid geworden op: wo 16 aug 2006, 17:49
Locatie: haaksbergen

Bericht door siegerink »

rustig aan jongens
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Dat kopppelings huis van je broer he, is dat PRECIES dezelvde maat als jou oude? Want de chinezen verschillen nogal van elkaar (al lijkt mij een koppelingshuis wel een heel groot foutje..)

Kijk daar even na, en of er niet iets in je koppeling kapot is, mischien een gebroken veertje ofzo..

Meet je oude op en bestel een goede maat?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Xtreme

Re: koppelingsprobleem koppelling pakt al als motor uit is

Bericht door Xtreme »

macdanger schreef:hallo ik heb een probleem met mijn chinese minibike.
Ik had er eerst een dikke ketting en tandwielen op maar omdat er geen grotere achtertandwielen anders dan 54t te verkrijgen is heb ik er dunne tandwielen en een ander koppelingshuis opgezet met een dun tandwiel(andere koppelingshuis moest erop het dikke tandwiel zat er vast ingelast ? ) maar dan komt nu het probleem als de moter uit is en dan druk ik hem dan draait de krukas ook mee en starten kan pas als ik het achterwiel vrij van de grond hou, omdat er met aantrekken al compressie is .Rara hoe kan dit?? het koppelingshuis komt trouwens van mijn broer zijn chinees af en die had er nooit problemen mee en ik heb er gewoon een standaard koppeling in .
Misschien even alles overnieuw erop zetten, misschien zit er iets verkeerd.. :wink:
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

als het een kapotte veer is zou hij ook nog gewoon doorslippen als je hem duwt doordat er geen kracht opstaat die hem naar buiten duwt dus volgens mij is die kom niet helemaal goed/heel.

de bikkel schreef:daar is niks ergs aan doe het alle dagen
ik wens je toe dat je van een brug afreid en je valt over een steentje zonder bescherming, in je zwembroek, met slippers aan terwijl er een politie busje achter/over je reid op dat moment.

laten we hier nu maar verder over gaan praten in het loze topic deel want het gaat eigenlijk nergens meer over. :roll:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Plaats reactie