Sendai Tai Chi

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Christafari

Sendai Tai Chi

Bericht door Christafari »

Dat gaat mn nieuwe aanwinst worden, denk ik. Een Sendai Tai Chi. Waar is die ongeveer het goedkoopst? Op marktplaats staat er 1 voor 250 maar das een demonstratie model geweest en dat lijkt me niks... Weten jullie een adresje? Liefst in de buurt van Den Haag en Rehorst ken ik al :wink: Wat kosten ze daar eigenlijk?
Gebruikersavatar
EVD
forum gebruiker
Berichten: 1405
Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 16:55
Locatie: amersfoort Motor: SM pitbike
Contacteer:

Bericht door EVD »

ehm *geen sponsor*.nl
en tja als hij als demo model heeft gedient dan is hij dus waarschijnlijk gloed nieuw! dus dan zou je die moete neme!

alleen ik heb slechte ervaring met de tai chi...je kn beter voor de nuchaku gaan!



grtz erik
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

als je wilt weten hoeveel ze bij rehorst kosten waarom bel je ze dan niet
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

omdat het vandaag zondag is en er daar dan niemand werkt dus ook de telefoon niet kan opnemen :wink: :lol:
Christafari

Bericht door Christafari »

Omdat ze op vakantie zijn, toch?

Ja, maar t is een demo-model waar mee gereden is. En ik ken de demo-auto's bij ons op de zaak bijvoorbeeld, en die zou ik ook niet willen hebben :wink:
Slechte ervaring met de Tai Chi? Waddan? Aangezien ik zo weinig mogelijk gezeik wil hebben aan mn bike denk ik dat luchtgekoeld voor mij n betere optie is. Mn bike staat nu 2 weken stil en daar wordt je chagrijnig van. WIL RIJDEN! :lol:
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

maar het topic is gisteren geplaats en ze zijn gisteren tot 4 uur open
Christafari

Bericht door Christafari »

rodericky14 schreef:als je wilt weten hoeveel ze bij rehorst kosten waarom bel je ze dan niet
Daarnaast lees je niet goed. Ik vraag om adresjes en vermeld daarbij dat ik Rehorst al ken en dat je die dus niet hoeft te noemen...
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

ik wil je topic niet vervuilen maar er staat ook bij :wat kosten ze daar eigenlijk, en volgens mij had de tai chi ook koppeling problemen
Christafari

Bericht door Christafari »

rodericky14 schreef:ik wil je topic niet vervuilen maar er staat ook bij :wat kosten ze daar eigenlijk, en volgens mij had de tai chi ook koppeling problemen
Whahaha ja verrek zeg, sorry, t was laat gister :lol: Maar ik kon gisteravond idd Rehorst niet bellen. Donderdag maar ff langs bij ze.

*geen sponsor* zit in Drachten toch? Dus een tank benzine verrijden om misschien 4 tientjes goedkoper uit te zijn. Niemand anders suggesties een beetje in de buurt?

Edit: Die koppelingsproblemen gaan we oplossen...
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

maakt niet uit hoor iedereen maakt fouten
Christafari

Bericht door Christafari »

Christafari schreef:*geen sponsor* zit in Drachten toch? Dus een tank benzine verrijden om misschien 4 tientjes goedkoper uit te zijn.
P.s. ik weet dat je ze on-line kunt bestellen maar dat doe ik echt niet. Ik wil eerst zien wat ik koop.
Gebruikersavatar
EVD
forum gebruiker
Berichten: 1405
Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 16:55
Locatie: amersfoort Motor: SM pitbike
Contacteer:

Bericht door EVD »

Christafari schreef:Omdat ze op vakantie zijn, toch?

Ja, maar t is een demo-model waar mee gereden is. En ik ken de demo-auto's bij ons op de zaak bijvoorbeeld, en die zou ik ook niet willen hebben :wink:
Slechte ervaring met de Tai Chi? Waddan? Aangezien ik zo weinig mogelijk gezeik wil hebben aan mn bike denk ik dat luchtgekoeld voor mij n betere optie is. Mn bike staat nu 2 weken stil en daar wordt je chagrijnig van. WIL RIJDEN! :lol:
ten eerste stond hij helemaal fout afgesteld (carb)...en ten 2e was hij na 10 minute rijde al total loss...cilindervoet afgebroken ,zuiger vierkant geworde, spruitstuk gebroke :?
kon ook gewoon een pech versie hebbe gehad



grtz erik
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
Christafari

Bericht door Christafari »

Mmm, ik hoop dat laatste maar...

Wou idd een nunchaku gaan kopen, maar door grotere kans op problemen met watergekoeld toch maar naar de tai chi aan t kijken. Als ik bij n Tai chi een Technigas, powerfilter, membraanplaatjes en een rocketkey monteer, kom ik best n eind, toch? Als ik maar n beetje meekom op de kartbaan :wink:
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

loot een technigas dan wel goed onder een tai chi want ik heb dat nog nooit gezien de meeste nemen zocchi of abt
Christafari

Bericht door Christafari »

Ok, als een zocchi past dan is dat een nog mooiere oplossing! Weet niet of een techni past. Denk t haast wel, aan t frame te zien...
Plaats reactie