krit krit geluid AAN VOORBAND

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ital biker

krit krit geluid AAN VOORBAND

Bericht door ital biker »

ik heb de laaste paar weekjes last van mijn voorband. En hij maakt gekke geluiden en heb mijn schijf rem er uit gehaald en deed het noch steeds. Zou het zijn dat de lagers stuk zijn of iets anders.
StreetDominator

Bericht door StreetDominator »

ja ik denk dat je lagers stuk zijn ik weet het bijna wel cker.. gewoon ff nieuwe lagertjes halen
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

neem er je band eens af en kijk dan eens, wij kunnen nu niet echt weten wat er aan de hand is met de details die jij verteld :wink:
ital biker

Bericht door ital biker »

een monteur keek er naar en speelde er wat aan, Een garage monteur waar ik meestal rij. En de band Schommelt en hij zei de lager zal wel kapot zijn maar misschien hebben jullie ook iets meej gemaakt en iets heeft het geholpen mijn vraag is of er oplossing zijn of gewoon nieuwe kopen bij een ijzer handelaar.
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

best nieuwe kopen :wink:
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

ital biker schreef:een monteur keek er naar en speelde er wat aan, Een garage monteur waar ik meestal rij. En de band Schommelt en hij zei de lager zal wel kapot zijn maar misschien hebben jullie ook iets meej gemaakt en iets heeft het geholpen mijn vraag is of er oplossing zijn of gewoon nieuwe kopen bij een ijzer handelaar.
haal gewoon even eht bandje er af en voel even aan de lager. dan weet je het zeker. als ze kapot zijn zal ik je wel naar die winkel brengen waar ze ze verkopen. bel me maar
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Ik zou indd een nieuw lager kopen ik had dat ook aan mijn fiets dat hebben ze toen verholpen door een schroef binnenin ergens vast te draaien.Paar dagen later was m'n hele as scheef en was ik dus een stuk duurder uit
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

gewoon nieuw lagertje.

kost amper geld dus waar praten we over? :wink:
Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

kleine_duivel schreef:gewoon nieuw lagertje.

kost amper geld dus waar praten we over? :wink:
Over een voorband die krik krik krak doet :lol:
maar idd zou het beste gewoon ff nieuwe kopen
dat is veel meer vertrouwen ;)

Tobias
StreetDominator

Bericht door StreetDominator »

ik heb het zelfde probleem gehad dus ik denk dat het wel de lager zou zijn..
ital biker

Bericht door ital biker »

ik heb hem er uit gehaald en geken en die ene is kapot dat is wel zeker maar ik heb vol gegooid met speciale spul wat me vader zij en nu geeft hij geen geluid en doet het goed. ALeen als die olie weer er uit is zal het weer denk het zelfde doen als het niet op hou ga ik er een nieuwe kopen.
Oskar Minibike's

Bericht door Oskar Minibike's »

PM me even je adres dan zal ik 2 lagertjes naar je toesturen. Om de 1 of andere reden :roll: krijg ik zakken vol met lagertjes van de importeur.
Gebruikersavatar
stafke007
forum gebruiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
Locatie: Belgie - Retie

Bericht door stafke007 »

olie is een lager spuiten???????

euh, kan dit wel?

Greetzzz Steven
Oskar Minibike's

Bericht door Oskar Minibike's »

Ja, dat kan wel mits de lager nog niet uitgelopen is maar het is natuurlijk maar een lapmiddeltje
ital biker

Bericht door ital biker »

oskar, Noch heel erg bedankt dat je me een lager hebt gegeven. En ik heb hem er al op gedaan en geen een probleem. Meer met de KRit KrIt geluid. Heel erg bedankt noch maals. :lol:
Plaats reactie