Dubbele uitlaat
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Dubbele uitlaat
ik heb een minibike met een dubbele uitlaat maar waarom rookt de een meer dan de andere mzl falco
In verkeerde topic geplaatst denk ik???djfallie schreef:Zoek nieuwe koppeling
@ topicstarter,
In de ene uitlaat(demper) zit dempingsmateriaal en in de andere niet, maar dit heeft er niet mee te maken.. Ligt aan je mengsel, als je heel
veel olie bij je benzine doet, dan komt er zeer veel rook uit je uitlaat.. doe
je er minder in, dan komt er veel minder rook uit.
Met vriendelijke groet,
Xtreme.
- NRGizer
- forum gebruiker
- Berichten: 1733
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
- Locatie: Alken, België
- Contacteer:
Waarschijnlijk omdat 1 demper in lijn met de uitlaat zit en de andere demper er met een buisje dat in een bocht loopt er bij opgezet is. Dus moeten de uitlaatgassen een langere en dus ook moeilijkere weg afleggen om daar de uitgang te gaan (van hoge druk naar lage druk) maar omdat het mengsel altijd de gemakkelijkste weg zal kiezen zal het dus de weg nemen met het minste aantal bochten en dus die ene demper.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
LogikaNRGizer schreef:Waarschijnlijk omdat 1 demper in lijn met de uitlaat zit en de andere demper er met een buisje dat in een bocht loopt er bij opgezet is. Dus moeten de uitlaatgassen een langere en dus ook moeilijkere weg afleggen om daar de uitgang te gaan (van hoge druk naar lage druk) maar omdat het mengsel altijd de gemakkelijkste weg zal kiezen zal het dus de weg nemen met het minste aantal bochten en dus die ene demper.
Kan best kloppen. Er is dus niets aan te veranderen..