bigbore kit

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
LIGHTNING

bigbore kit

Bericht door LIGHTNING »

hallo ik heb een bigbore kit op me minibike luchtgekoelt geplaats maar hij wil nu niet meer lopen er zit een dellorto 14 mm onder hij vonkt nog wel daar heb ik naar gekeken wat kan het probleem zijn kan het een probleem zijn dat ik er een anderen sproeier in moet doen of niet en zo ja welke maat

deze bigbore kit zit er op

Performance Cilinder Kit - Rode Kop met boosterpoort! - Boring 44mm - Pistonpen 12mm - met krukas!

alvast bedankt
LIGHTNING

Bericht door LIGHTNING »

weet iemand mischien wat ik moet doen want hij wil niet lopen want hij krijgt geen bezine denk ik zal dat aan de sproeier kunnen liggen
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

cilinder heeft meer inhoud, en zal dus waarscheinlijk ook meer benzine nodig hebben :idea:
LIGHTNING

Bericht door LIGHTNING »

ja dat weet ik maar moet er dan een anderen caberteur op of kan ik het met een sproeier oplossen en zo ja welke maat ongeveer ik heb een dellorto 14 mm
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

Je krijgt die alleen maar in zo'n set volgens mij (bij minibike shop of iets dergelijks). Je moet gewoon proberen. Kijken wanneer de bougie netjes bruin kleurt enzo.
YZ250F
Gebruikersavatar
cracy frog
reclame makende gebruiker
Berichten: 1650
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Locatie: nijmegen

Bericht door cracy frog »

je kunt ook wat benzine in je cil gooien (beetje) om te kijken of hij dan wel aanspringt zo ja dan krijgt hij helemaal geen benz dus zit je sproeier verstopt :wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen


Afbeelding
LIGHTNING

Bericht door LIGHTNING »

hij krijgt nu bezine maar hij wil nog steed nie starte
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Move to chinese gedeelte.
LIGHTNING

Bericht door LIGHTNING »

hallo om het nog even duidelijk te maken de bougi die vonkt hij krijgt als het goed is benzine maar hij wil dus niet aan slaan wat kan nou eigelijk het probleem zijn plz help :?: ?? :?
the karper

Bericht door the karper »

vonkt ie goed genoeg?
goeie mengsel compressie te veel of t weinig?
LIGHTNING

Bericht door LIGHTNING »

alles is goed hij vonkt als een malle en goede compresie maar starte soet ie nie ook nie met deo of bizine in me kop
Falco

Bericht door Falco »

ik heb wel es gehad dat de vlotterkamer niet werd volgezogen, ik blies ff op de tank en toen deed ie het.

maar toen was mn bougie ook helemaal droog. bij jou ook>?
LIGHTNING

Bericht door LIGHTNING »

hij wil nie starte heb er net f f andere cabr op gezet en nu hope dat ie het doet :shock: :D :D :D
Plaats reactie