eindstuk maken voor uitlaat

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
licious

eindstuk maken voor uitlaat

Bericht door licious »

Ik wou graag een eigen eindstuk maken voor me minicrosser(gewoon voor de lol met een standaard, goedkoop uitlaatje)
welke vorm is het beste aan te raden? :D het liefst een vorm dat een beetje xtra vermogen geeft en met wat kan ik het beste de eindstuk maken?(bijvoorbeeld van een blikje ofzo :P)
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

die eindstukjes zijn dempers. dempers geven geen vermogen. dat doet het expansie gedeelte. dus het heeft helemaal geen nut om je eindstuk (demper) te veranderen. dus de vorm maakt ook helemaal niks uit.

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Gebruikersavatar
stafke007
forum gebruiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
Locatie: Belgie - Retie

Bericht door stafke007 »

als hij dat goed kan en hij maakt een goede demper heeft hij een beter geluidje, en geen knetterent geluid zoals de standaard dempers


Greetzzz Steven
chrisje

Bericht door chrisje »

Tsjah maar hij is neiuw en denkt dat je meer vermogen door een '' andere demper '' erop te zetten krijgt.. en dat is dus neit zo..
dus doe maar een blikje dan alleen als je er tegen aan stoot zit er wle gelijk een deuk in..
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

ik zou gewoon de standart demper erop laten. blikje zal niet dempen.

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Plaats reactie