blijft maar lekken uit de overloop

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Falco

blijft maar lekken uit de overloop

Bericht door Falco »

ik heb net een minibike opgehaald voor 50€ :lol:
maar deze loopt wel, maar valt na loop van tijd uit, eerst stond de gasnaald op de hoogste stand met een powerfilter ook nog es, dus die bougie was wit, nu ff terug gezet,

maar ik moet het benzinekraantje gewoon dicht doen, (misschien een milimeter of 2 er vandaan, anders gaat hij lekken uit de overloop.

wat is dit???
Minibiketuning15

Bericht door Minibiketuning15 »

Hallo, ik had ook het zelfde probleem en het is dat je vlotter blijft hangen en dan denk je carbrateur dat die vol zit en stroomt je benzine door het slangetje naar buiten.

1. onder je carbrateur zitten twee schroefjes maak ze los.
2. haal het kapje er af als je schroefjes los hebt.
3. dan zie je een ronde witte ring dat is je VLOTTER.
4. druk je vlotter tegen een klein aluminium vorkje/plaatje aan.
5. als je dat heb gedaan zet je kapje weer er op en schroef je ze vast.

EN DAN IS JE PROBLEEM VERHOLPEN ALS HET GOED IS.

:oops: :roll: :D 8)
Falco

Bericht door Falco »

ik ben niet zo dom als je misschein denkt hoor :lol:
kheb nog nie eg gekeken, maar ik weet dat die dingen wel is blijven haken, kga het vlotterbakje morge ook nog ff schoonmake, en dan zie ik wel
vincent popma
forum gebruiker
Berichten: 572
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
Locatie: witmarsum
Contacteer:

Bericht door vincent popma »

er zit een klein penetje in die er voor zorgt dat er benzine in loopt als daar rommel tussen zit heb je hier last van
[img]http://img151.imageshack.us/img151/3595/cooltext53289580ta6.gif[/img]

Bata b1 Special

WWW.VINCENT52.NL
Minibiketuning15

Bericht door Minibiketuning15 »

:arrow: Heyy FALCO als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je dan wat het is :!:

:twisted: :^o :-s
Falco

Bericht door Falco »

ik wilde even aangeven dat ik niet zo dom ben dat ik bijv. niet weet wat de vlotter is en al dat soort dingen, en ga nie zo bijdehand doen, blijf gewoon ontopic
het lekken uit de overloop is overgens opgehouden, de vlotter zat er verkeerd om in,
hij lekt nu nog steeds, maar dat komt omdat er geen pakking tussen de benzinekraan en de carb. zit.

DUS CLOSE!!!
Minibiketuning15

Bericht door Minibiketuning15 »

:arrow: Hey ik wou helemaal niet bijdehand doen :roll:

je vroeg een vraag en ik gaf antwoordt met een kleine uitleg waar alles zat. :oops:

(Want ik wist niet dat je dat al allemaal wist) :roll:

:lol: :roll:
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Falco schreef:ik wilde even aangeven dat ik niet zo dom ben dat ik bijv. niet weet wat de vlotter is en al dat soort dingen, en ga nie zo bijdehand doen, blijf gewoon ontopic
het lekken uit de overloop is overgens opgehouden, de vlotter zat er verkeerd om in,
hij lekt nu nog steeds, maar dat komt omdat er geen pakking tussen de benzinekraan en de carb. zit.

DUS CLOSE!!!
tsja hun kunnen het ook niet aan je nickname raden... :wink:
iemand die nieuw is denkt misschien: huuuh wat is een cilinder, ik noem maar iets geks... :wink:

maar je hebt dat pennetje dus niet ff schoongemaakt?? kan zoiezo geen kwaad om dat af en toe te doen hoor :wink:
Plaats reactie