Is de technigas gp1 nu wel of geen terugloper?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Ja das dus mijn elite 14 hier boven op het moment, Blokje ligt uitelkaar voor een flow beurtje bij R Kwadraat tuning, ofte wel ik zelf dus :lol:

Maar dat is inderdaad een terugloop pijp van een scooter die ik verbouwt heb voor een 49cc chinees :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
Lijpe Ted
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: di 26 dec 2006, 17:52

Bericht door Lijpe Ted »

sorry mensen maar ik zie nu inderdaad dat ik een expansie uitlaat per ongeluk een terugloper heb genoemd :oops: ik wil nu dus eigelijk weten of het een expansie uitlaat is inplaats van een terugloper heb per ongeluk de verkeerde benaming ervoor gebruikt :( dus nu nog 1x de vraag aan jullie is dit een expansie uitlaat of niet? :roll:
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

Lijpe Ted schreef:sorry mensen maar ik zie nu inderdaad dat ik een expansie uitlaat per ongeluk een terugloper heb genoemd :oops: ik wil nu dus eigelijk weten of het een expansie uitlaat is inplaats van een terugloper heb per ongeluk de verkeerde benaming ervoor gebruikt :( dus nu nog 1x de vraag aan jullie is dit een expansie uitlaat of niet? :roll:
http://www.scooter-power.nl/uitlaat.htm

kijk daar maar is even op, zal het meschien wat duidelijker worden.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Gebruikersavatar
Lijpe Ted
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: di 26 dec 2006, 17:52

Bericht door Lijpe Ted »

oke mensne allemaal bedankt voor jullie informatie ik weet nu precies wat de technigas gp1 wel en niet is. :wink:
Plaats reactie