chinees minicrossertje: welke bougie ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
MyPocket

chinees minicrossertje: welke bougie ?

Bericht door MyPocket »

heej effe een vraagje,

Ik heb een chinees minicrossertje . De bougie die er nu insteekt (standaard) is een JL BM6A en ik wil er een bougie in steken van betere kwaliteit . Ik ben al naar een brommerwinkel geweest en heb naar een NGK BM7A (ik heb gelezen dat deze goed zou moeten zijn) gevraagt maar die hadden ze niet. Hij had wel een NGK B7ES. Is deze ook goed ?

Grtz MyPocket
minispeedfreak

Re: chinees minicrossertje: welke bougie ?

Bericht door minispeedfreak »

MyPocket schreef:heej effe een vraagje,

Ik heb een chinees minicrossertje . De bougie die er nu insteekt (standaard) is een JL BM6A en ik wil er een bougie in steken van betere kwaliteit . Ik ben al naar een brommerwinkel geweest en heb naar een NGK BM7A (ik heb gelezen dat deze goed zou moeten zijn) gevraagt maar die hadden ze niet. Hij had wel een NGK B7ES. Is deze ook goed ?

Grtz MyPocket
nee, deze kun je helaas niet gebruiken omdat de lengte van de schacht anders is, ja zult toch ergens een BM7A vandaan moeten halen. (tip: hier in het dorp had de heuts hem op voorraad)
MyPocket

Bericht door MyPocket »

hmm en waar woon jij dan ? Misschien kan ik eens vrage of die brommerwinkel die bougie toch niet op 1 of ander manier kan bestellen, want ik zou niet weten waar ik anders naartoe zou moeten gaan hier in de buurt .
minispeedfreak

Bericht door minispeedfreak »

MyPocket schreef:hmm en waar woon jij dan ? Misschien kan ik eens vrage of die brommerwinkel die bougie toch niet op 1 of ander manier kan bestellen, want ik zou niet weten waar ik anders naartoe zou moeten gaan hier in de buurt .


haha ik woon in limburg bij roermond in de buurt. maar er is toch vast wel ergens een zaak bij je in de buurt, is dit niet het geval bestel je hem toch gewoon via internet! suc6 in elk geval. :wink:
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

gewoon op sites kijken of bij een minibikewinkel kan je zo zien wat de goeie is is dezelfde als van een 47cc racer :wink:
Plaats reactie