ik zou gewoon tandwiel 6,7,68 en 72 halen. dan kan je zelf een beetje kijken wat je het fijnste vind reiden en dan kan je altijd nog zeggen : ik ga op een binnenbaan reiden en stop er 6-72 op.
ik wil altijd op het rechte stuk net de top kunnen halen anders weet je dat je een grotere vertanding moet nemen.
nylus schreef:ik zou gewoon tandwiel 6,7,68 en 72 halen. dan kan je zelf een beetje kijken wat je het fijnste vind reiden en dan kan je altijd nog zeggen : ik ga op een binnenbaan reiden en stop er 6-72 op.
ik wil altijd op het rechte stuk net de top kunnen halen anders weet je dat je een grotere vertanding moet nemen.
Niels
is het veel werk om je tandwiel voor er af te halen---gewoon met een dun tangetje met 2 pinnetjes zon soort beugeltje uit elkaar trekken in koppelingshuis ??
en hoeduur zou dit alles bij elkaar kosten ? wat zijn de beste bandjes na pmt ?
het ligt er aan hoe je tandwiel vast zit maar als hij alleen met z'n borg ringetje vast zit is het zo gedaan als je het goede gereedschap er voor hebt. ( ben even de naam van dat ringetje kwijt )
de kosten zullen varieren van het matriaal wat je neemt, welke merk tandwielen ect.
ik heb eigenlijk verder geen ervaring met andere banden merken dan PMT of merkloze china rubber maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar PMT T-41. Met deze bandjes heb je tenminste wat grip en hoef je niet bang te zijn dat als je te plat gaat de bike onder je kont wegglijd.
nylus schreef:het ligt er aan hoe je tandwiel vast zit maar als hij alleen met z'n borg ringetje vast zit is het zo gedaan als je het goede gereedschap er voor hebt. ( ben even de naam van dat ringetje kwijt )
de kosten zullen varieren van het matriaal wat je neemt, welke merk tandwielen ect.
ik heb eigenlijk verder geen ervaring met andere banden merken dan PMT of merkloze china rubber maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar PMT T-41. Met deze bandjes heb je tenminste wat grip en hoef je niet bang te zijn dat als je te plat gaat de bike onder je kont wegglijd.
PMT zijn de beste banden die er zijn
Als ik jouw was zal ik de tandwielen bij bert deroue halen, dit zijn alluminiun race tandwielen van blata of grc
Anthony #7
Anthony #7 NMC 2008
NMC1: 15e geworden
NMC2: 13e geworden
edit: ik lees met dingen over wrn en 12.6 pk....ik weet niet waarom blata dit opgeeft,maar daar komen we helaas niet bij in de buurt.
ook de beloofde 10.5 pk zal mijn bike niet halen,morgen heb ik testuitdraai van het werkelijke vermogen.
weet wel dat 9.5 pk wel gehaald word.
vanaf morgen is me bike tevens ook begrenst op 8.5 pk..
groeten, Tim
tim.. het vermogen hangt van een hele hoop factoren af: afstelling van de carburateur, temperatuur, luchtvochtigheid en ga nog maar ff door. en niet alle cilinders zijn precies hetzelfde (dat is ook zo bij blata want die cilinders worden ook nog met de hand bijbewerkt)