lagers

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
dirtbiker

lagers

Bericht door dirtbiker »

hey ik heb een kapotte lager bij mijn achterband van mijn minicorsser

kan ik hiermee dan wel doorijden ?

mvg yordi
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

eigenlijk heb ik het zelf nog nooit mee gemaakt en hoop ik niet dat ik het fout doe maar ik zal gewoon een nieuw setje bestellen die dingen kosten niets en ik denk dat het niet fijner zal rijden met kapotte wiellagers :?
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

taichi_aka_yamashi schreef:eigenlijk heb ik het zelf nog nooit mee gemaakt en hoop ik niet dat ik het fout doe maar ik zal gewoon een nieuw setje bestellen die dingen kosten niets en ik denk dat het niet fijner zal rijden met kapotte wiellagers :?
500% gelijk:P:P:P
dirtbiker

Bericht door dirtbiker »

ok bedankt voor je antwoordt

ja het ligt aan mijn best dom ik had pas een lek bij mijn ventiel zitten dus nieuwbinnebant erin geplaats daarna de band er weer opnieuw opgezet en ja toen het wiel te strak aangedraaid :$ waardoor er een lager kapot ging

maar dan heb ik nog een vraag past deze lager op een minicrosser 49cc

http://www.minibikestunter.nl/detail.aspx?id=843

alvast bedankt
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

nou er staat dat het voor 47/49cc is dus ik denk het van wel ik heb namelijk niet veel verstandt van de crosser minibikes. maar ze zouden denk ik wel gwn moeten passen verbeter me als ik me vergis :lol:
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
dirtbiker

Bericht door dirtbiker »

taichi_aka_yamashi schreef:nou er staat dat het voor 47/49cc is dus ik denk het van wel ik heb namelijk niet veel verstandt van de crosser minibikes. maar ze zouden denk ik wel gwn moeten passen verbeter me als ik me vergis :lol:
hehe ok :P

nou dan ga ik het gewoon proberen :)
Gebruikersavatar
markjuhh
forum gebruiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 21:27
Locatie: Gilze

Bericht door markjuhh »

ik ben toen bij mij een lager kapot was bij een fietsenmaker langsgeweest, heb nou een veel beter lager :)
Italbike pro 996 2006
Bigbore Kit met Boosterpoort MVH Tuned
15 mm Bing Carburateur
Powerfilter
Yasuni Demper
dirtbiker

Bericht door dirtbiker »

markjuhh schreef:ik ben toen bij mij een lager kapot was bij een fietsenmaker langsgeweest, heb nou een veel beter lager :)
ok bedankt voor de tip kan ik daar ook ng wel effe kijken :)
Plaats reactie