Nieuwe uitlaat dus nieuwe sproeier. Vraagje...

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Chrizu

Nieuwe uitlaat dus nieuwe sproeier. Vraagje...

Bericht door Chrizu »

Hey mensen k heb een paar weken geleden een Sendai Aikido Chrome minibike gekocht en hijs super ingereden. Trekt lekker en chille max. Maar k wil meer :twisted: Algemene behoeftes zoals jullie weten. Alleen k heb 1 vraagje. Ik heb net een Tecnigas GP1 uitlaat besteld en vraag me af of ik dus ook een andere sproeier moet gebruiken? Als dat zo is. Wat voor maat sproeier heb ik nu dan? En hoeveel groter zou ongeveer moeten? En zijn dit dezelfde maat sproeier als bijv die in mijn Puch Maxi carb zitten (standaard of Bing carb, heb ze beiden)? Of zijn ze andere maten en alleen verkrijgbaar bij minbike zaakjes? ...Niet echt alleen maar 1 vraagje maja komt op hetzelfde neer :oops: Alvast bedankt voor de info!

Greetz,

Chrizu
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Je zal een iets grotere sproeier moeten steken. Ik ben niet helderziend en kan niet zien wat voor sproeiermaat er nu in zit. Ik kan wel een gokje wagen en ik denk iets van rond de 70. Denk dat de meeste minibikers hun carbs bij de scootershop halen, en daar kan je dus ook je sproeiertjes kopen. Van bing carbs heb ik geen verstand en weet ook niet wat voor sproeiers daar in gaan. Maar voor de standaard carb die op je chinees zit moet je grote sproeiers hebben (je hebt namelijk grote en kleine). Draai de vlotterbak er anders ff af, en draai de sproeier eruit en ga daarmee naar de scootershop en koop een aantal verschillende maten

Succes..

AE
edjuh92

Bericht door edjuh92 »

haha in een standaard 49 cc carburateur die ik heb uitgeboort zit een bing 74 sproeier
past ddus wel
geen idee of het goed werkt nog niet geprobeert

edwin
Gebruikersavatar
markjuhh
forum gebruiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 21:27
Locatie: Gilze

Bericht door markjuhh »

Italbike pro 996 2006
Bigbore Kit met Boosterpoort MVH Tuned
15 mm Bing Carburateur
Powerfilter
Yasuni Demper
Plaats reactie