Minicrosser

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

damickmen

Minicrosser

Bericht door damickmen »

hey, ik heb sinds een paar maanden deze minicrosser. Hij was niet duur hij was 85,- nieuw in de doos. Als jullie tips willen geven voor deze minicrosser zijn ze ZEER welkom. Ik heb hem getest naast een auto van me pa en hij gaat 63.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker
Berichten: 2315
Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
Locatie: DenHaag

crossertje

Bericht door robin_blata_b1_racer »

1. een auto kilometerteller loopt 15 kmph fout en dat klopt want de meine reed op een ingestelde kilometer teller 49,3 alleen als ik jouw was gooi er alsjeblieft een 14mm carburateur op die zijn veel beter loopt hij sneller en trekt hij sneller.
oja je kan ermee crossen door gras etc. maar rij niet door zand heb ik gedaan toen was me vrossertje finaal naar de klote en nu heb ik een 12,5 watergekoelde zpf racer toch meer lol want je kan ermee op kartbanen
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Re: crossertje

Bericht door thomas1991 »

robin the mini crosser schreef:1. een auto kilometerteller loopt 15 kmph fout en dat klopt want de meine reed op een ingestelde kilometer teller 49,3
Overdrijven is ook een vak, het is toch niet dezelfde als jou :roll:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Re: crossertje

Bericht door ruud »

robin the mini crosser schreef:1. een auto kilometerteller loopt 15 kmph fout en dat klopt want de meine reed op een ingestelde kilometer teller 49,3 alleen als ik jouw was gooi er alsjeblieft een 14mm carburateur op die zijn veel beter loopt hij sneller en trekt hij sneller.
oja je kan ermee crossen door gras etc. maar rij niet door zand heb ik gedaan toen was me vrossertje finaal naar de klote en nu heb ik een 12,5 watergekoelde zpf racer toch meer lol want je kan ermee op kartbanen
Wat een onzin zeg lijkt me sterk dat elke auto teller 15 km teveel aangeeft..Weet niet wat jij voor een auto hebt :D
trap auto ? :lol:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
mario18

Bericht door mario18 »

haha ja indd.. een auto teller wijkt zo ongeveer 3%tot6% af

dus zal aardig in de buurt komen wat op de auto teller stond

greetsz mario
Gebruikersavatar
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker
Berichten: 2315
Lid geworden op: wo 07 mar 2007, 21:44
Locatie: DenHaag

Bericht door robin_blata_b1_racer »

ja oke dat was een foutje ik had het iets teveel overschat want anders krijg je wel heel veel boetes maar ik wou hem er even op wijzen dat een standard crossertje dat nooit haald
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
Gebruikersavatar
Subito
Moderator
Moderator
Berichten: 2403
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer
Locatie: Almere

Bericht door Subito »

Het zal wel ONGEVEER mogelijk zijn.
Ik haalde op mijn standaard 49cc-tje met 12mm carb. 60 op de auto-teller.
Hier moet je ongeveer nog 3-5 km afhalen ofzo.
En...ik had windje mee :lol:
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
chrisje

Bericht door chrisje »

jullie moeten er ook bij nadenken dat de crossertjes een heel klein tandwiel achter hebben of zit ik daarnaadt en wat ze voor hebben weet ik niet
Timmie

Bericht door Timmie »

Leuk crossertje

ziet er echt leuk uit voor z'n geld
Eggie

Bericht door Eggie »

Heej, ik ben ook op zoek naar een mini crosser..:D;) Heb je die bij een winkel gehaald of op internet ofzow? Die wil ik ook wel...:D

Greetzz
anderson

Bericht door anderson »

Eggie schreef:Heej, ik ben ook op zoek naar een mini crosser..:D;) Heb je die bij een winkel gehaald of op internet ofzow? Die wil ik ook wel...:D

Greetzz
KOOP EEEN RACER WIL JE :P
Eggie

Bericht door Eggie »

En waarom een racer dan? Ik wil graag een crosser. Die vind ik erg mooi en ik zou hem heel graag willen. Ik moet alleen weten waar hij hem heeft gehaald:D

Mzzl
jovandrop

Bericht door jovandrop »

Eggie schreef:En waarom een racer dan? Ik wil graag een crosser. Die vind ik erg mooi en ik zou hem heel graag willen. Ik moet alleen weten waar hij hem heeft gehaald:D

Mzzl

heey

kijk even op marktplaats... daar staat het vol met minibikes en minicrossertjes :)
Eggie

Bericht door Eggie »

Jup heb ik al gekeken maar als ik deze ergens op internet of in de winkel voor dezelfde prijs kan kopen.. Dan istie verkocht:P Maar heeft er nog iemand tips als je voor het eerst een minibike koopt??:D

Mzzl
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

chrisje schreef:jullie moeten er ook bij nadenken dat de crossertjes een heel klein tandwiel achter hebben of zit ik daarnaadt en wat ze voor hebben weet ik niet
1- ze hebben 3 tandwielen :wink: er zit zo'n kastje op.
2- ze hebben veel grotere wielen :wink:
grotere bandomtrek is hogere topsnelheid.

verhouding zal ongeveer gelijk zijn :idea:

Tim.
Plaats reactie