Probleem - Midibike eec

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
SMITTA

Probleem - Midibike eec

Bericht door SMITTA »

Hey allemaal,

Ik heb een vraag over mijn nieuwe superbike tribal eec keurmerk.

Ik heb 'm vandaag aangeschaft ik kom thuis, pak hem uit de doos loop naar het benzine station, tank hem vol, loop naar huis en probeer hem daar te starten. Nou het starten ging goed, heb hem even warm laten lopen etc. etc. toen kwam het probleem, ik geef gas en hij valt uit.
Vervolgens nog paar keer geprobeert, maar tevergeefs. Ik de zaak opgebelt kreeg ik de mededeling dat ik de carb moest afstellen nja ik gedaan en ja hij rijd inderdaad alleen hij rijd maar 30 :roll: nou in de gashendel zit de begrenzing dus ik stukje d'r uitgevijlt zodat ik me gas verder open kan zetten, maar als ik dan op de 30 zit en ik doe m'n gas verder open dan zakty in mekaar moet ik me gas terugnemen en blijf ik dus bij de 30 km/u. Ik heb zitten denken en denken marja kan niet echt veel verzinnen, misschien met me gasnaald te maken?

Alvast bedankt als je me iets verder kan helpen!
yamaharoy

Bericht door yamaharoy »

slangetjes even uitspuiten of de benzine controleren gooi er is mix in ofso lopen ze goed op
SMITTA

Bericht door SMITTA »

Ja heb 't inmiddels gevonden, heb net paar uur zitten kloten en heb 't gevonden: teveel lucht ookal draai ik luchtschroef helemaal dicht nog teveel dus heb het volgende gedaan; heb penty over de 'spons' in me luchtfilter getrokken en nu doet hij 't wel goed. Heel raar maar m'n luchtfilter zit aan de achterkant 1 groot gat (ja dat hoort erin wat is netjes afgewerkt) iemand nog idee hoe ik dit anders kan oplossen?
Plaats reactie